שליחות בחו"ל – מה עושים עם הציוד?

נקראתם לשליחות בחו"ל? בשעה טובה. אין בכלל ספק שממתינה לכם חוויה מדהימה. אבל – מה עושים עם כל הציוד שצברתם עד כה? לוקחים אתכם? משאירים? ואם משאירים – היכן? את כל התשובות לשאלות אלה ואחרות – תוכלו למצוא בדיוק כאן.

כל האפשרויות פתוחות

כשאתם יוצאים לשליחות בחו"ל, אתם צריכים להחליט אם אתם לוקחים אתכם את הציוד שצברתם עם השנים במלואו, בחלקו או בכלל לא. אם החלטתם להשאיר חלק מהציוד או את כולו, ואין לכם מחסן או שטח אחר שבו אתם יכולים להשאיר את הציוד ללא תשלום, עומדת בפניכם אפשרות מצוינת לא פחות: לשכור שירותי אחסון תכולת דירה.

מה זה אומר?

אחסון תכולת דירה הוא שירות שמוצע על ידי חברות רבות בארץ, והוא מאפשר לכם לאחסן את כל החפצים שהחלטתם לא לקחת אתכם במחסנים של החברה. אם אתם בוחרים את החברה בצורה נכונה, מובטח לכם, ככל שרק ניתן, שכשתחזרו מהשליחות כל הציוד שלכם יחכה לכם בדיוק באותו מצב בו היה כשהוכנס אחר כבוד אל המחסן.

אז איך בוחרים שירותי אחסון תכולת דירה?

אם תבצעו את הבחירה על פי הקריטריונים הבאים, סביר מאוד להניח שכשתחזרו ארצה הציוד שלכם ימתין לכם במלואו, ובמצב תקין:

  • חברה שפועלת ברישיון – כי כך אתם יכולים לדעת שיש פיקוח על החברה ושלא מדובר ב"חאפר" שרק רוצה להרוויח כסף על חשבונכם.

 

  • מחסנים שמורים – חשוב מאוד לוודא כי קיימת שמירה על המחסן במשך 24 שעות ביממה, בין אם על ידי שומר ובין עם באמצעות חיבור למערכת אזעקה (או שניהם, שאז אין בכלל ספק שמדובר באבטחה ברמה הכי גבוהה).

 

  • מחסנים נקיים ומודברים – כדי להבטיח ככל שרק ניתן שהציוד שלכם יישמר בצורה הטובה ביותר, חשוב לוודא שהמחסנים עוברים תחזוקה שגרתית שכוללת ניקיון, סדר והדברה. להדברה יש חשיבות מאוד גבוהה, שכן חולדות, עכברים ומזיקים אחרים מאוד אוהבים מקומות שכאלה, ואם לא תבוצע הדברה כדבר שבשגרה הם עלולים לכרסם ברהיטים ובציוד שלכם.

 

  • איטום ובידוד ברמה גבוהה – במחסנים שישמרו באמת על הציוד שלכם חייבת להיות מערכת איטום ובידוד מושלמת, למניעת חדירה של חום, רטיבות ולחות שיכולים לגרום נזק רב לציוד.

 

  • אחריות – חשוב מאוד שלחברה תהיה אחריות, לפחות חלקית, על הציוד שלכם, כך שאם בכל זאת משהו קורה לציוד שלכם, תקבלו החזר כספי כלשהו, כדי למזער את חומרת הנזקים.

בחירת חברת אחסון תכולת דירה על פי הקריטריונים האלה תאפשר לכם לדעת שהציוד שלכם בידיים טובות, להיות כמה שיותר רגועים ולבצע בנאמנות ובכיף את השליחות. בהצלחה!