מפעם לפעם אנחנו זקוקים לשירות מקצועי של צוות מיומן שיידע להפגין את הרגישות הנדרשת במסגרת פינוי דירה. זה קורה כשקרוב משפחה נפטר, ולקראת השכרת דירתו או מכירתה יש לרוקן את הדירה מחפצים. זה עשוי לקרות כשאנחנו מפנים מחסן או דירה ישנה כדי להפוך אותה למקום ראוי למגורים או אפילו לסטודיו המיועד לעבודה. במצבים הללו אנחנו מתמודדים עם ערימת חפצים ורהיטים, מתלבטים מה לפנות, מה לחלק לחברים ולבני משפחה, מה לתרום או מה לזרוק, אם אפשר. אילו היינו חיים היום אי שם בסוף המאה הקודמת היינו בוודאי שומעים את הבחור במגפון שמסתובב עם הטנדר ברחובות העיר, כשהוא מציע שירותי אלטיזכן לכל דורש. אם אתם זקוקים לשירות הזה גם היום, הבשורה היא שהוא עדיין קיים.

פינוי דירה בצורה מסודרת

באופן כללי ניתן לסווג את תכולתה של הדירה לסוגים מרכזיים, ובעיקר לשלושה – פריטים שיש להשליך משום שאינם ראויים לשימוש חוזר, חפצים שניתן למסור (למכרים או לתרומה) וכן חפצים שאפשר למכור, ואף לרשום רווח כלכלי בעקבות המכירה. כאשר מדובר בחפצים גדולים כמו תנור, מקרר או טלוויזיה, סביר להניח שקל לכם יותר לקבל החלטות, אבל מה עושים עם הספות, עם ריהוט חדר השינה, עם הבגדים ועם כלי המטבח? איך מעבירים את הפריטים הללו אל היעד שלהם, בין אם מדובר בקונה נרגש, חבר שבחרתם להעניק לו ריהוט במצב טוב או עמותה שהחלטתם לתרום לה ציוד יקר ערך? פינוי דירה מקצועי, זה שפעם היה מוכר בתור אלטיזכן, מתבצע היום על ידי צוות מקצועי, שמבין את רגישות המצב ויכול לסייע באיסוף החפצים ואף בהעברתם במידת הצורך.

 

איך זה עובד?

אז איך אפשר להשיג היום אלטיזכן שיעזור לכם בפינוי דירה? הבשורה הטובה היא שאתם לא צריכים לחכות לבחור שקורא בחוצות העיר שהוא אלטיזכן שמוכן להגיע אליכם הבית, ואתם גם לא צריכים לרדוף אחריו. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם חברה המתמחה בשירות פינוי דירות. נציגי החברה יגיעו אליכם הביתה, או אל הדירה שבה נדרש הפינוי. לאחר סיור קצר במקום ניתן יהיה לזהות את הפריטים שמחייבים פינוי ולקבוע כיצד הוא יתבצע, האם נדרשת משאית גדולה, מכולה או צוות גדול שיסייע בתהליך. כך תוכלו לדעת שיש מי שמלווה אתכם לכל אורך הדרך, וזו ללא ספק הדרך המודרנית והטובה ביותר להיעזר בשירותי אלטיזכן כיום.