פינוי הוגן, החברה המובילה והאמינה במתן שירותי פינוי דירה בחינם!

הזמנת שירות פינוי דירה ללא עלות מצדו של הלקוח עלולה להסתיים במפח נפש, ולהוביל לעלויות גבוהות מכפי שתוכנן, בחזקת מה שזול עולה יקר.

לכן, בהזמנת שירות זה, יש לבחור אך ורק בשירותיה של חברה גדולה, המעניקה שירות זה באותם הסטנדרטיים של כלל השירותים אותם היא מעניקה ללקוחותיה.

פינוי דירה בחינם – ממה להיזהר?

חברות רבות מצהירות כי הם מעניקות שירות פינוי דירה בחינם, מבלי לפרט על כל היקף העבודה והשירות אותו הם יעניקו ללקוחותיהם. הפיתוי בקבלת שירות מורכב כל כך ללא כל עלות, מפתה לקוחות רבים להזמין את שירותיו של בעל מקצוע על סמך מודעה בעיתון ומבלי לקבל אף המלצה או חוות דעת לגבי המקצועיות והאמינות שלו.

שירות שכזה יתאפיין בדרך כלל בהגעה של מוביל יחיד, שיסקור את החפצים וייקח אך ורק את אלו שנראים לו כבעלי ערך, הוא יותיר מאחוריו, בתוך הדירה עצמה, את שאר החפצים שאינם שמישים ואינם בעלי ערך עבורו, את האשפה והפסולת ולעיתים אף יגרום נזקים לדירה ולחדר המדרגות במהלך ההובלה למשאית.

מעבר לעוגמת הנפש שתיגרם לכם מכיוון שציפיתם והתכוננתם ליום בו יבוצע פינוי יסודי של הדירה, בנוסף לכך תיאלצו לשאת בעלויות כספות נוספות שלא תכננתם, שכן כעת תהיו חייבים להזמין את שירותיה של חברה בתשלום מלא.

בבחירת פינוי דירה בחינם עליכם להיזהר מחברות המגיעות אליכם ללא פגישת ייעוץ והערכה המתבצעת בדירה עצמה, ופועלות ללא שום חוזה עבודה המגדיר את תכולות העבודה, לוחות הזמנים, מקום פינוי האשפה, מצב הדירה לאחר הפינוי והאחריות הניתנת לנזקים אפשריים בבית, בחדר המדרגות ובחצר.

פינוי דירה בחינם מבית פינוי הוגן

חברה גדולה וותיקה לא רק מעידה על לקוחות מרוצים בעבר, זהו מוניטין עליו אנו בפינוי הוגן מחוייבים להגן. לכן, אנו מציעים ללקוחותינו פינוי דירה בחינם וללא כל עלות והתחייבות מצידם, תוך כדי שמירה על העקרונות המנחים אותנו לאורך כל שנות פעילותינו בתחום.

השירות החינמי אותו אנו מעניקים כולל את כלל המרכיבים הקיימים בשירותים הניתנים על ידנו בתשלום ובאותה האיכות:

  • פינוי דירה מכל החפצים הנמצאים בו, שמישים ותקולים כאחד: מסמכים, בגדים, רהיטים ומוצרי חשמל
  • פינוי הדירה מאשפה ופסולת לאתרי פסולת מורשים בלבד
  • ניקיון הדירה באופן יסודי והכנתה למגורים
  • מתן אחריות מלאה על נזקים העלולים להיגרם לקירות הבית, חדר המדרגות, מעלית וחצר הבניין

חברתנו איננה מבצעת כל עבודה ובכל מחיר, אבל כשאנחנו מתחייבים למשהו נבצע אותו על הצד הטוב ביותר!

פינוי דירה בחינם – לא סתם סיסמא

אתרי האינטרנט והפורומים עמוסים בחוות דעת וביקורות שליליות לגבי חברות שהבטיחו פינוי דירה בחינם ובסופו של דבר לקחו איתם כמה חפצים יקרי ערך והשאירו מאחוריהם נכסים עמוסים לעייפה באשפה ופסולת.

אצלנו לא מדובר בסיסמא או בסלוגן שיווקי שנועד למשוך לקוחות, אנחנו בפינוי הוגן מתחייבים לשירות הטוב ביותר לכל לקוחותינו.

צרו איתנו קשר עוד היום בכדי לשמוע פרטים נוספים אודות פינוי דירה בחינם ואנו נשמח להגיע אליכם לפגישת ייעוץ קצרה, במהלכה נסגור את כלל תכולות העבודה ולוחות הזמנים, לשביעות רצונכם המלאה.