שלבים אריזה לפני מעבר דירה

מעבר דירה הוא אירוע מרגש בדרך כלל, אירוע שבו אנו עוזבים את השגרה המייגעת ועוברים למקום חדש עם תקוות חדשות ועם עתיד חדש. את תהליך ההעברה העצמו אנחנו בדרך כלל מטילים על חברת הובלות המתמחה בתחום זה, ויכולה לבצע את ההעברה עבורנו בצורה מקצועית ויעילה. יחד עם זאת, לפני ביצוע ההעברה, חשוב לארוז את החפצים בבית בצורה מקצועית שתספק להם את ההגנה הנדרשת, ואם אתם אינכם מתכוונים לשלם עבור שירותי אריזה, אתם רוצים לבצע את האריזה הזאת בעצמכם, ולעשות אותה עם כל חומרי האריזה הנדרשים ובצורה המקצועית הנדרשת.

מיון החפצים לפני האריזה

בשלב ראשון, לפני שאתם מבצעים את האריזה בפועל, אתם רוצים לעבור תהליך של מיון החפצים בדירה. את המיון עליכם לבצע בכמה רמות. תחילה מיינו את החפצים שאתם רוצים להעביר אתכם לדירה החדשה, חפצים שאתם אולי רוצים להעביר לאחסון, וחפצים שאין לכם עוד צורך בהם ואתם מעוניינים להיפטר מהם. את כל החפצים שאותם אתם מעוניינים להעביר לדירה החדשה, אתם רוצים למיין שוב והפעם על פי שימוש, על פי חדר בבית ועל פי מידת הרגישות שלהם בתהליך ההובלה

למידע נוסף על שירותי אריזה: http://www.seder-bait.co.il/

אריזה לפי מאפיין פריט ולפי חדר בבית

האופן בו תארזו את כל החפצים יכול להשפיע בצורה ישירה על חוויית הפריקה של החפצים בדירה החדשה, ואם תארזו נכון, גם ללא שירותי אריזה מקצועיים, תוכלו לסיים את תהליך פריקת החפצים וסידורם בבית החדש, בצורה מהירה וקלה. בהיבט זה אתם רוצים להקפיד על כך שאתם מפרידים בין פריטים שבירים ופריטים שאינם שבירים. לאחר מכן אתם רוצים להפריד בין חפצים המיועדים לכל חדר. ארזו את כל החפצים בחדר בקרטונים ייעודיים, רצוי קרטונים שעשויים מקרטון גלי חזק, ורכזו את כל הקרטונים בחדר המתאים.

אריזה של פריטי ריהוט שלמים

כמו כן, ציינו על כל ארגז את תכולתו ואת החדר אליו הוא מיועד. פריטי ריהוט גדולים כמו סלון, טלוויזיה, ספות, פינת אוכל וכדומה, כדאי לארוז באמצעות ניילון נצמד ייעודי אותו תוכלו לרכוש בחנויות של חומרי אריזה, או אצל כל חברה המספקת שירותי אריזה. במידה ואינכם רוצים לקנות ניילון נצמד, תוכלו לעשות שימוש גם בבדים, סדינים ושמיכות עבות על מנת לעטוף ולארוז את החפצים הגדולים והרגישים. האריזה מיועדת להגן על פריטים אלה מפני שריטות קטנות, ומפני מכות חזקות שהם עלולים לחוות במהלך תהליך ההובלה, כך שיהיה עליכם לחשוב היטב כיצד אתם אורזים כל פריט בהתאם למידת הרגישות שלו.

שכירת חברה מקצועית מתאימה

אם כל זה נראה לכם מסובך, ואם אתם לא רוצים להיכנס אל תוך התהליך הזה בעצמכם, תוכלו לשכור חברת הובלות או חברת פינוי המציעה גם שירותי אריזה. חברה זו תגיע אליכם עם כל חומרי האריזה הנדרשים, עם צוות עובדים ועם כל הידע המקצועי הנדרש כדי לבצע את האריזה על הצד הטוב ביותר.