ניקיון אחרי פינוי דירה

סיפור אמיתי – אדם שפינה את הדירה שלו לאחר שמצא דירה חדשה לגור בה בשכירות, היה צריך לנקות את הדירה ולצבוע אותה לפני שהוא מעביר בחזרה את המפתח לבעל הבית. אלא מה? תכנון לא נכון הראה לו שהוא לא עומד בזמנים וכתוצאה מכך נגרם לבעל הבית נזק כספי מכיוון שהשוכר הבא לא יכול להיכנס. מצב כזה יכול להעמיד את 3 צדדים בסיפור במצב מאוד לא נעים וזה יכול בקלות להידרדר לויכוחים ומריבות ואף לתביעה בבית המשפט.

אז מה עושים במצב של פינוי דירה? איך דואגים לנקות את הדירה ולצבוע אותה בתוך זמן קצר שנקבע מהרגע שבו אתם מפנים את הדירה ועד הרגע שהשכירות שלכם נגמרת וצריך להגיע דייר חדש? נעזרים בחברות ניקיון אשר מספקות שירותי ניקיון אחרי פינוי דירה. חברות אלו מודעות לכל עניין לוח הזמנים הלחוץ ולכן עמידה בזמנים היא אחד מעמודי התווך של החברה. ניקיון אחרי פינוי צריך להיות ניקיון ייסודי עד לרמת הפנלים והשקעים ועל כן אנשים רבים מגלים שלנסות לנקות את הדירה בעצמם זה לא ריאלי.

בנוסף לעובדה שהעבודה מאוד סזיפית וקפדנית, חשוב להבין שלחברות ניקיון יש ציוד שאין לכל אדם בבית. על מנת לנקות דירה בצורה יסודית ובמהירות רצוי להשתמש בכלים מיוחדים שיש לחברות ניקיון ובנוסף לכך רצוי שיהיה כוח אדם מספיק כדי לעבוד ביחד ולסיים כמה שיותר מהר. חברות הניקיון בעלות הניסיון הרב כבר הכינו תכנית עבודה מסודרת לניקיון דירות והם מנוסים בעניין. ברגע שתקבעו עם חברת ניקיון תאריך, היא תדע לארגן את הכל כך שהעבודה תסתיים בדיוק בזמן שנקבע. העבודות מבוצעות ברמה הגבוהה ביותר כדי שבעל הבית לא יוכל להעיר הערה אפילו על הדברים הקטנים ביותר.

את עבודת הניקיון מומלץ לבצע כאשר הדירה ריקה מתכולתה ועל כן חשוב מאוד להזמין חברת פינוי דירה לפני כן. אם תזמינו את הכל כפי שצריך, כך לא יהיו הפתעות והכל יסתיים בזמן – וכולם יהיו מרוצים. בהצלחה!