סוגי ניקיונות נפוצים במעברי דירה

כשאנחנו עומדים לעבור דירה, בין אם זה לדירה שזה עתה הסתיימה בנייתה ובין אם זה לדירה קיימת, יש לנו רשימה ארוכה של דברים שעלינו לעשות, דברים שאם לא נעשה אותם בשלב זה, שלב המעבר, הרי שחלקם לא נוכל לעשות אחר כך בשלבים מאוחרים יותר, ודברים אחרים, אם לא נעשה אותם, נקשה מאוד על כניסתנו למבנה.

אחד הדברים שעלינו לעשות לפני שאנחנו נכנסים לדירה הוא הזמנת חברת ניקיון שתנקה באופן מדוקדק את הדירה. אנחנו חייבים לעשות את זה לפני המעבר משלוש סיבות, ראשית, אם נדחה את זה לאחרי המעבר יהיה קשה מאוד לבצע ניקיון קפדני בגלל שכל הרהיטים והחפצים שלנו, שנית, בשלב הזה אנחנו עדיין לא נכנסים אל שגרת החיים ולכן העבודה של חברת ניקיון לא תפריע לנו, שלישית, ייתכן מאוד שבגלל הבנייה, השיפוץ ודברים אחרים, הדירה תהיה מאוד מלוכלכת ולכן חשוב לבצע את הניקיון לפני שעוברים.

כפי שאנחנו יודעים, יש מגוון צורות של ניקיון שאנחנו צריכים להשתמש בהן כשאנחנו עוברים דירה. לא מדובר רק בשיטה הרגילה של טאטוא ושטיפה, אלא בהרבה יותר מזה. אנחנו נציג כאן כמה דוגמאות של ניקיון לבית לפני מעבר על מנת להמחיש, הן את היתרונות והן את החשיבות של שימוש בשירות זה.

סוגי ניקיונות מובילים לבית לפני מעבר

אחד מסוגי הניקיון הפופולאריים ביותר, הוא ניקוי חול. מדובר למעשה על ניקוי בהתזה שמתבצע באמצעות חול (זה החומר אותו מתיזים), משתמשים בו הרבה לצורך ניקוי ציוד וכלים מסחריים, כמו כן משתמשים בו לא מעט על מנת לנקות אוניות, מצבות ועוד. אך במקרים של מבנים פרטיים ומבנים בכלל, נהוג להשתמש בו בשביל לנקות קירות וכן זכוכיות. צריך לומר, לא כל אחד יכול לבצע ניקוי שכזה, הוא דורש ציוד מסוים, וכן נדרש כמובן ידע וניסיון.

סוג ניקיון פופולארי אחר, הוא ניקיון באמצעות פוליש. כאן אנחנו מדברים על פוליש קריסטל או פוליש שיש. זו שיטה שמטרתה לנקות מרצפות מלכלוך כבד שנשאר עליה, וכן משטחים נוספים. נהוג להזמין חברה שמתמחה בשירות זה לפני שנכנסים למבנה, כאשר לא פעם משלבים עם שיטה זו גם הדברה.

אנחנו יכולים למצוא שיטות נוספות שהן יותר נקודתיות, למשל, ניקיון בלחץ מים, דבר שנעשה אומנם יותר בעולם התעשייה, אך גם בעת מעבר דירה אם יש צורך להסיר לכלוך משמעותי מהקירות או ממקומות אחרים, הרי שמשתמשים בשיטה זו, כמו כן אנחנו נמצא ניקוי בזכוכית וכן ניקוי בקרח יבש, אשר מתבצע לצורך ניקוי מכשירי חשמל מסוגים שונים.

כל השיטות שציינו, כאמור, הן שיטות שדורשות ידע, ניסיון וכמובן ציוד מתאים. לכן יש להזמין חברה שמתמחה בכך ולא כל אחד יכול לבצע שירות זה, גם אם מדובר בחברת ניקיון מקצועית.