איך לנקות ומאיפה להתחיל

פינוי דירה הוא תהליך שיכול להימשך מספר שעות ובסופן הדירה עומדת ריקה מכל פריט. יחד עם זאת, דירה ריקה היא עדיין אינה דירה נקייה, ובמרבית המקרים, תהליך פינוי הדירה אינו מתבצע רק כדי לפנות אותה, אלא כדי לקחת את הדירה אל השלב הבא בחייה וזה אומר העמדתה להשכרה או למכירה, או מעבר למגורים בה על ידי בעלי הדירה עצמם. על מנת להביא את הדירה אל המצב הנדרש, יהיה עליכם להעביר אותה תהליך של ניקיון יסודי, ואם מדובר בדירה שהוזנחה לאורך שנים, אתם רוצים במיוחד לעשות את זה בצורה הנכונה ובכל הרצינות הנדרשת.

קודם כל מתקנים את כל מה שדורש תיקון

הדבר הראשון שאתם רוצים לעשות הוא לבחון האם ישנם תיקונים או שיפוצים קטנים ונקודתיים שאתם רוצים לבצע. אין טעם להתחיל לנקות לפני שביצעתם תיקונים כאלה: דלתות, חלונות, קירות, צבע, טיח, סיד, ברזים, צנרת, חשמל או כל תיקון קטן אחר שיש לבצע בדירה. בצעו תחילה את כל התיקונים הנדרשים ורק לאחר מכן התחילו בתהליך הניקיון. בשלב הבא יהיה עליכם לעבוד על פי הכלל שאומר: מתחילים למעלה ויורדים כלפי מטה, כלל שמנחה חברות ניקיון מקצועיות באופן יום יומי.

מתחילים לנקות למעלה ויורדים כלפי מטה – כלל חברות ניקיון קלאסי

הרעיון הוא להתחיל לנקות את כל מה שמעלה הרצפה, ואת הרצפה לנקות רק בסוף. זה אומר שאתם רוצים להתחיל לנקות את התקרה מאבק ומכתמים שנוצרו עליה לאורך השנים, לאחר מכן אתם רוצים לבצע ניקיון יסודי של החלונות, ארגזי התריסים, התריסים עצמם, מסילות החלונות וכדומה. בהמשך הדרך אתם רוצים לנקות את הדלתות, את השקעים, התקעים והמתגים בדירה וכדומה. זה גם השלב בו אתם רוצים להעניק טיפול יסודי לחדר המטבח ולחדר האמבטיה.

ותמיד אפשר למצוא חברת ניקיון שתעשה את העבודה עבורכם

לבסוף, בצעו טאטוא של כל שטח הבית, ולאחריו שטיפה יסודית, מומלץ באמצעות חומרי ניקוי חזקים וכן באמצעות מטאטא רחוב שאיתו אפשר לשפשף היטב את הרצפה ולהוציא לכלוך עקשן שאולי אינו נראה בעין, אך הוא שם. אם כל זה נראה לכם קצת מעייף, ישנה שורה ארוכה של חברות ניקיון שתשמחנה לבצע את העבודה למענכם. אנחנו כבר עם המון שנות ניסיון בתחום הפינות דירות, ביצענו עבודות מכל הסוגים: פינוי ירושות, פינוי דירה מושכרת, פינוי מחסנים ועוד! דוגמה קלה: לקוח פנה אלינו לאחר שלא הצליח להשכיר את הדירה שלו בהרצליה הרבה זמן עקב לכלוך ורהיטים ישנים בבית. לאחר הפינוי וניקיון יסודי שלנו הלקוח לא הספיק לפרסם בלוח דירות להשכרה במרינה הרצליה וכבר הצליח להשכיר!

ניקיון חדרי השירותים, האמבטיה והמטבח

בחדרים אלה הכלל הוא אותו כלל רק שאתם מתייחסים אל שני החללים כאל חללים העומדים בפני עצמם. התחילו לנקות את אגן האמבטיה, הכיור, כל משטח שקיים בחדרים אלה, מראות, מדפים, ארונות מטבח, אסלת שירותים או כל פריט אחר שנמצא מעל הרצפה, כך שבסופו של דבר הדבר היחיד שיישאר לנקות בחדרים אלה יהיה הרצפה עצמה. אם נהגתם בצורה זו עד כה, אתם אמורים להיות כעת בשלב של ניקיון הרצפה הסופי, אך לפני כן העבירו סמרטוט על כל קירות הבית, וודאו שמדובר בסמרטוט נקי לחלוטין שלא יותיר כתמים בלתי רצויים.