מדריך לעובר הדירה בתל אביב

ברכותינו לרגל מעבר הדירה הראשון בו אתה צריך לשכור שירותי הובלות בתל אביב. אם הגעת לכך שאתה צריך שירות הובלה זה סימן לכך שצברת ברשותך כמות רכוש הראויה להעברה מקצועית ולא לשירותי ההובלות של המאולתרים של אבא. לידיעתך מעבר דירה מתרחש בשלושה שלבים עיקריים אות נציג ונפרט:

השלב הראשון הוא מציאת חברת הובלות בתל אביב, כדי לעשות זאת בצורה המיטבית עליך לערוך סקר שוק מקיף בו תשווה מחירים ומקצועיות. כדי להקל עת החיפוש הקדחתני תוכל לשאול חברים על חוות דעתם על המובילים שלהם, תוכל גם לחפש זאת בגוגל ולעשות את עבודת ההשוואה השחורה בעצמך, או שתוכל בפשטות רבה להיכנס לאתר גט-מובינג. אתר זה הוא אתר להשוואת מחירים בין חברות הובלות בתל אביב ובכל רחבי הארץ, באמצעות מספר צעדים פשוטים ואף מהנים תוכל לקבל את הצעת המחיר לחברת הובלות בתל אביב המשתלמת ביותר בעבורך.

השלב השני הוא בקשת רישיונות מתאימים, ודווח נתונים. על פי נתונים כ40% מכלל צרכני שירותי ההובלות אינם מרוצים. תקשורת לקויה או העברת נתונים לקויה בין נותן השירות ללקוח, עלולה לגרום לעוגמת נפש מצד הצרכן ולעבודה שלא תוכננה מצד נותן השרות. כשי למנוע את כל הדברים האלו בקשו רישיון עסק, וודאו שיש ביטוח עבור תכולת המשאית בעת ההעברה. מומלץ על הלקוח לבטח את ההעברה בביטוח שלו כדי שבמקרה של נזק לרכוש יתקבל פיצוי. מלבד חובות החברה ללקוח, ישנם מספר דברים שהלקוח צריך לציין לפני ההעברה- דווחו על הימצאותה או היעדרה של מעלית. אם ישנן מדרגות בין החניה הקרובה לפתח הבניין ציינו זאת. תתבקשו גם לדווח על הקומות של הבתים, על מספר הארגזים המשוער, והחפצים שברצונך להעביר.

השלב השלישי הוא אריזת תכולת הבית. לפני האריזה דאג למוצרי אריזה מתאימים כדוגמת ארגזים, עיתונים וניילון בועות לעטיפת כלים שבירים, מסקנטייפ לסגירת הארגזים וטושים לכתיבת תכולת הארגז. מומלץ לארוז בצורה מסודרת שתגרום לפריקה יעילה ומהירה בבית החדש.