מתי ואיך מפנים דירות?

הבית עמוס ואינכם יודעים מאיפה להתחיל? ירשתם דירה מלאה כלי בית, תכשיטים, ספרים ועוד ואתם מעוניינים למכור אותה בהקדם? אלה בדיוק המצבים בהם כדאי להזמין שירות פינוי דירות אשר תוך כמה שעות ירוקן את הדירה, יסדר אותה וינקה אותה. לא מדובר על שירות הובלות אלא על שירות אשר מומחיותו, בנוסף להוצאת החפצים מן הדירה, היא גם בסידורם, ריכוזם וארגונם וכן בניקוי הדירה לאחר מכן.

איך עובד שירות פינוי דירות?

לאחר שהגעתם למסקנה כי לא תסתדרו לבד, זה הזמן לקרוא לשירות פינוי דירות. ביום הפינוי יגיע לדירה צוות מיומן. ראשית תצטרכו להצביע על חפצים שברצונכם לשמור. אם מדובר בדירה שירשתם, לדוגמה, יתכן שתרצו לשמור חפצים בעלי ערך נוסטלגי כמו אלבומים או מכתבים. לאחר הוצאת חפצים אלה כל תכולת הדירה תמויין על פי חפצים הניתנים למכירה, כאלה הניתנים לתרומה או כאלה שאין עוד מה לעשות איתם והם מועמדים להשלכה. צוות החברה יפנה את כל התכולה בתום הארגון, ינקה ויסדר את הדירה אשר תראה כחדשה ותהיה מוכנה לצעד הבא.

באילו מצבים כדאי לפנות לשירות זה?

כדאי לפנות לשירות פינוי דירות כאשר אתם עומדים לעבור דירה אך נמצאים בלחץ של זמן ואין לכם פנאי להתעסק עם מיון תכולת הבית ויותר מכך אין לכם זמן לעסוק במכירתה או העברה הלאה של תכולה שאין לכם צורך בה. כאשר מדובר בבית המגורים שלכם, פעמים רבות אנשים פונים לחברת פינוי דירות לפני מעבר לחו"ל בו אינם רוצים לקחת חפצים רבים וגם הם טרודים ועסוקים בשלל ארגונים וסידורים אחרים. מצב נוסף הוא דירה שירשתם. כאשר מדובר על חפצים שאינם שלכם קשה יותר לארגנם ולשחרר את הדירה מתכולתה.

כיצד נעשה התשלום?

חברת פינוי דירות רבות מבצעות את השירות בחינם. אין הכוונה בהתנדבות אלא במקרים רבים מהווה התכולה את התשלום. פעמים רבות נעשה פינוי של כלים, תכשיטים, ספרים וחפצים רבים שהם בעלי ערך אך לנו אין בהם עוד צורך. חברת פינוי דירות מוכרת את החפצים שניתנים למכירה וכך מקבלת את התגמול עבור עבודתה. אם היא מעריכה את מחיר עבודתה כגבוה יותר ממחירה המוערך של תכולת הדירה תצטרכו לשלם את ההפרש. מבחינתכם זוהי עסקה נהדרת- גם לקבל תוך יום אחד דירה ריקה ומסודרת וגם לא לשלם או לשלם על כך סכום קטן.