פינוי מקצועי ומהיר של דירות למכירה

פינוי דירות הוא שירות נהדר אותו מעניקות לרוב חברות הובלות או אנשים פרטיים המחזקים ברשותם משאית הובלה. חלק מהחברות יעניקו שירותי הובלה כלליים וחלקם יתמקדו רק בשירות פינוי דירה, שזהו אגב שירות נפוץ מאוד בשנים האחרונות.

מהו למעשה השירות המדובר? הוא פינוי דירה, ממש כמו שהדבר נשמע. דירות רבות ובעיקר דירות למכירה עומדות מלאות ברהיטים, הדבר יכול להיות בגלל שהדייר הקודם חלילה נפטר ואין מי שיפנה את תכולת הדירה, אולי מדובר בדיירים שעשו רילוקיישן לחו"ל ואינם זקוקים לתכולת הדירה, אולי מדובר על אנשים שעברו דירה והותירו את הרהיטים כיוון שרכשו חדשים ועוד מגוון סיבות אחרות שבגינן הדירה המיועדת למכירה עומדת מלאה בתכולה ולא ניתן לבצע שיפוץ בה או להציג אותה בפני דיירים פוטנציאלים המעוניינים להתרשם מהדירה.

השירות של חברות לפינוי דירות

חברות או אנשים פרטיים המציעים פינוי דירות, יבצעו זאת בצורה מקצועית על מנת שלא לפגוע בדירה עצמה בעת הפינוי. הם יוכלו לבצע את הפינוי בעזרת סבלים שיוציאו את כל התכונה למשאית גדולה או על ידי מנוף הרמה המאפשר את העמסת התכולה על המנוף בקלות יתר והעמסתו על גבי המשאית. את התכולה חברת הפינוי מעבירה למקומות שונים: אם זה לעמותות צדקה האוספות ריהוט או תכולת דירה במצב טוב ותורמת אותם למשפחות נזקקות, כך שעל הדרך בעלי הדירה מרוויחים מצווה, או למחזור או אתר פסולת ייעוד לכך. חשוב לציין כי על פי החוק אסור להשליך תכולת דירה ברחוב, ומי שעושה זאת צפוי לקבל קנסות גבוהים מהרשויות המקומיות, ולכן כדי לחסוך בעוגמת נפש ובקנסות אלו, וטוב תעשו אם תזמינו חברה לפינוי דירות שתעמיס את תכולת הדירה למשאית ותפנה אותה למקום ייעודי.

כיצד בוחרים חברות לפינוי פסולת?

בחירת חברה לפינוי פסולת היא לא עניין של מה בכך, הרי נכון שיש לא מעט חברות שכאלה, אך יש צורך בדוק כמה פרמטרים חשובים שיסייעו לכם לבצע בחירה נבונה כמו למשל – את הזמינות של החברה להגיע במועד הרצוי, את ניסיונה של החברה בתחום פינוי דירות, את העלות של השרות שאב משתנה מחברה לחברה, את היחס האישי שצוות החברה מעניק ללקוחות ועוד מגוון פרמטרים אחרים החשובים לכם בתהליך פינוי הדירה לאחר מציאת חברה שכזאת ובחינה של העלויות, תוכלו להזמין את השירות ולאפשר לדירה להיות נקיה וריקה מכל תכולה ולהתחיל בתהליך מכירות הדירה.

כמו כן, לאחר פינוי הדירה חשוב להזמין חברה המספקת שירותי ניקיון, על מנת להכין את הדירה למכירה או לשיפוץ, הרי לבל נשכח כי תחת הרהיטים שעמדו שנים הצטבר לכלוך רק ואבק שרק חברת ניקיון מיומנת המחזיקה במכשור מקצועי תוכל לסייע להם לנקות את הדירה ולהכין אותה בצורה פונקציונאלית למכירה.