למה חשוב להחליף מנעולים לפני מעבר דירה

התהליך של מעבר דירה הוא תהליך שעבור רבים מאיתנו נחשב לתהליך מעט מלחיץ ומעט מרגש, ואולי אפילו הרבה משני אלה. לכאורה, אנו עוזבים את המקום אליו אנו רגילים, את הסביבה, את השכונה, אולי את בית הספר ואולי גם את מקום העבודה, ועוברים למקום חדש, שאיננו מכירים אותו ואת הסביבה בו, מקום שבו נוכל לבנות עתיד חדש ולהחליף את השגרה. בהתאם לכך, אנו חווים עוצמות גבוהות של התרגשות, אך גם עוצמות גבוהות של לחץ וחששות לגבי העתיד לבוא.

הדברים הקטנים שפורחים מראשנו ברגעים של לחץ והתרגשות

במצבים אלה אנו לא תמיד חושבים בצורה בהירה, ועלולים לבצע שורה של טעויות קטנות לכאורה, אך כאלו שישפיעו מאוד על התקופה המיידית שלאחר תהליך המעבר. את הטעויות הללו אנחנו יכולים לעשות בבחירת חברת ההובלות, בכל ניהול ההובלה, בסגירת העסקה על הדירה החדשה, בהכנת הדירה לקראת המעבר וכדומה, ואנחנו יכולים לעשות את זה גם בדברים הקטנים ביותר כמו לשכוח להחליף מנעול בדירה אליה אנחנו עוברים. השאלה היא למה זה כל כך חשוב להזמין מנעולן על מנת להחליף את מנעולים לפני מעבר דירה.

מבטיחים שאף אחד פרט לכם, לא יכנס לדירה שלכם ללא רשות

ובכן, הסיבה היחידה שיש לכם מנעול על דלת הכניסה, והסיבה היחידה שרק לכם יש את המפתח שיכול לפתוח אותו, היא שאתם רוצים להבטיח שפרט לכם, אף אחד לא יוכל להיכנס לבית שלכם ללא רשות. העניין הוא שכאשר אתם נכנסים לדירה חדשה שזה עתה רכשתם או שכרתם, לבעלי הבית הקודמים או לאנשים ששכרו את הדירה לפניכם יש מפתח למנעול המותקן כעת בדלת הבית. ייתכן מאוד שאותם שוכרים מוסרים לכם זוג מפתחות ואומרים שאין אצלם עוד מפתחות, אבל לא בטוח שזאת האמת, ובפועל אין לכם שום דרך לבדוק את זה.

 

מקרים שקרו, לא סיפורים ללא כיסוי

זה עשוי להיראות לכם מעט פרנואידי, אלא שבפועל ישנם לא מעט מקרים של אנשים הנכנסים לבית חדש שהם שוכרים או קונים, ומייד לאחר הכניסה לבית הם חווים פריצה לבית, ללא שום יכולת להוכיח שהפריצה אכן בוצעה או לא בוצעה על ידי הדיירים הקודמים בדירה. על כן, כאשר אתם עוברים לדירה חדשה, ועוד לפני שאתם מעבירים את כל הרכוש שלכם אל הדירה, אתם רוצים להזמין מנעולן שיבצע החלפה של כל המנעול בדירה החדשה. במצב זה, תוכלו להיות בטוחים שאת המפתחות למנעול החדש רק אתם מחזיקים.

הזמנת שירות מנעולנות כולל

באותה הזדמנות, ואם כבר הזמנתם מנעולן בקריות או באזור אחר, תוכלו לבחון גם האם הדלת בדירה מספקת אתכם, או שאולי אתם רוצים להחליף לדלת בטוחה יותר, דלת רב בריחית, דלת פלדה או כל אפשרות אחרת עליה יוכל להמליץ לכם איש מקצוע המתמחה בתחום.