פינוי הדירה לפני הובלה ואריזה

לא יוצא לנו הרבה לעבור דירה, אבל כשזה קורה זאת הזדמנות פז להיפטר מהרבה זבל שצברנו וגם הזדמנות לניקיון רוחני. עוד בטרם תמצאו שירותי הובלה ואריזה, כדאי שתפנו לבד את כל מה שכבר באמת יכול לעבור לידיים אחרות שישמחו לקבל ואצלכם זה רק מעלה אבק ולוקח מקום.

בהנחה שכבר מצאתם שירותי הובלה ואריזה ואתם לרגע מתפתים לחשוב שהם ינפו עבורכם את מה שאתם לא צריכים כי "בטוח הם יבינו שאין לכם יותר צורך בבגדים של התינוק שכבר בן עשר", אז כאן אתן טועים. שירותי הובלה ואריזה יארזו לכם בנאמנות מרבית את כל הדברים שלכם ויקפידו שכל דבר יעבור לאותו מקום שהתאכסן גם בדירה הבאה, זאת עבודתם. לכן לפני ששירותי ההובלה והאריזה מצלצלים בפעמון ומתחילים במלאכתם ביעילות, רצוי שתעשו אתם את השירות של "ניפוי והעברה ליעד הבא".

היעד הבא

כמובן שהרבה דברים שתמצאו אצלכם בארונות או תחת המיטה או ב-ביודעם או בכוננית הספרים, יהיו מיועדים מבחינתכם לפח. אבל תחשבו טוב אולי יש משהו אחר שיכול ליהנות מכל אלה, מבגדים ושמיכות לקטנטנים, מתמונות שכבר לא נחוצות בעיניכם, אבל כאלה שדווקא ימצאו חן בעיניי מישהו אחר. בגדים, אקססוריז וכלי בית שאתם כבר לא מוצאים בהם שום תועלת והם אפילו מזכירים לכם נשכחות שתעדיפו פשוט להמשיך לשכוח.

כיום יש מקומות רבים שתוכלו להעניק להם את השלל הזה, כמו עמותות רבות, ויצ"ו ולעמותת מסילה, יש מכלים רבים בערים השונות שתוכלו להגיע אליה ולהניח בתוכם בגדים מוצרים ועוד, חברים ושכנים. תמיד יש מי שישמח לקבל.

למה לי כל זה?

אז תשאלו למה צריך להיפטר מכל הדברים האלה ופשוט להמתין לחברות שירותי הובלה ואריזה שתבוא ותעמיס הכול ותמשיכו איך שחייתם כמו שהיו עד כה. אז כפי שוודאי אתם יודעים שאנרגיה נקייה היא אנרגיה שמשחררת וככל שתעמיסו על עצמכם אנרגיה של העבר וחפצים שייסובו סביבכם שאין בהם תועלת, בכוחם לא להשפיע  לטובה על הסביבה שלכם, לא תוכלו להקדיש מקום וחלל חדש לדברים חדשים ולהתחדשות בחייכם וכו'. מדובר באנרגיות חדשות ופניות שלכם לגדילה ולשיפור מתמיד. מלבד שדברים ישנים נוטים להצהיב ולקבל בקטריות ולהיות באמת לא ראויים לשימוש.

עוברים דירה בעוד שלושה ימים

אם כן והשתכנעתם ואתם כבר יודעים ממה אתם הולכים להיפטר בוודאות ולמי אתם מעבירים את המאפרה של הדודה שחיה עד גיל 90 ועישנה חפיסת סיגריות ליום, תתחילו כבר עכשיו. שלושה ימים קודם למעבר, כנסו בכל יום לאחד מהחדרים וודאו מה אתם משאירים וממה אתם נפרדים בזה הרגע. תכננו פינה בבית שלשם את מעבירים את הדברים ומשם תתחילו למיין מה למי. בהצלחה!

 

שירותי הובלה ואריזה כבר בדלת והבית שלכם מוכן לאריזה הרבה יותר אפקטיבית וכניסה מחודשת לבית נקי באנרגיות חדשות.