מתכוונים לפנות את הדירה? העזרו בבעלי המקצוע המתאימים

אם אתם מפנים את הדירה שלכם לטובת דירה חדשה שרכשתם, דעו שתוכלו לעשות את כל התהליך בצורה פשוטה ויעילה, על ידי כך שתעזרו בבעלי המקצוע המתאימים לביצוע העבודה.

שירות פינוי דירה

ראשית, לפני שהחברה שהזמנתם לפנות את תכולת הדירה תגיע אליכם, מומלץ ורצוי שתעשו סדר בפריטים שיש לכם ותבחנו מה כדאי לכם לקחת ומה לא צריך ואפשר לזרוק או לתרום או אפילו לאחסן במחסן חיצוני (שיש ברשותכם או כזה שתוכלו להשכיר מדי חודש). בהתאם לפריטים שתבחנו להשאיר אצלכם ולהעביר, הצוות של חברת הפינוי יזמין משאית או ציוד מתאים, כך שיהיה ניתן לשנע אותם ממקום אחד למשנהו.

שירות אריזה – סידור ופריקה

אם אתם צריכים לעבור דירה ואין לכם זמן וכוח להשקיע באריזת הדברים שלכם. דעו שתוכלו לקחת שירות הכולל את אריזת הפריטים שברשותכם וגם את פריקתם בדירה החדשה. במסגרת השירות, יבוא צוות מקצועי אליכם לדירה עם קרטונים, חומרי אריזה כגון: ניילונים, ניירות עטיפה ועוד. אלו ידאגו לארוז כל פריט בצורה הנכונה והמתאימה עבורנו. כל שאתם תצטרכו לעשות בסוף התהליך, הוא להיכנס ברגל ימין לדירה החדשה שלכם. בה כבר תמצאו את כל הפריטים שלכם מסודרים ובמקום שלהם. שירות זה, בדרך כלל גם מגיע עם שירות נוסף של הובלת הפריטים. כך שמומלץ לשים לב, שעל שירות כזה, אתם תצטרכו לשלם קצת יותר משירות של הובלה בלבד.

שירותי ניקיון דירה

לאחר פינוי הדירה, תוכלו להזמין שירות ניקיון מקצועי, שיכלול שימוש בציוד מתאים, חומרי ניקוי וצוות שינקה את הדירה בצורה יסודית ומעמיקה. לאחר שיסתיים הניקיון בדירה, תוכלו להזמין גם שירות הדברה וריסוס. כך במידה ואתם בוחרים להשכיר את הדירה או למכור אותה, היא תוכל להיות מוכנה עבור הדיירים החדשים.

איך בוחרים את בעלי המקצוע המתאימים?

כיום, יש לא המון חברות הפועלות בתחום ומספקות את שני השירותים המדוברים – פינוי דירה וניקיון דירה. מומלץ לעבוד עם חברה אחת מאשר עם שתי חברות שונות. לפני שאתם סוגרים עם חברה מסוימת, בדקו שיש עליה המלצות, שהיא מנוסה וותיקה בתחום, שיש לה מוניטין טוב ושהמחיר אכן מתאים גם לכם. תוכלו גם לעשות סקר שוק ולבדוק מספר חברות ולבחור בהתאם את החברה שנתנה את ההצעה הכי טובה ומשתלמת עבורכם. קחו בחשבון שהצעת המחיר שתקבלו תהיה גם בהתאם לכמות הפריטים שיש ברשותכם, גודל הפריטים וסוג ההעברה (האם מדירה לקומת קרקע, או מדירה לדירה בבניין מגורים).