פינוי דירה בחינם באמצעות שירותי אלטזעכן

פינוי דירה, אשר הינו שירות מבוקש מאד יכול להיעשות, למרבה ההפתעה, בחינם. אין זו סיסמת בחירות או אמצעי שכנוע, אלא דרך להובלה ופינוי מהיר וללא עלות. למעשה, פתרון זה מתאפשר הודות לשירותי אלטעזכן, בו קונים צוות החברה את הרהיטים והחפצים אשר בלאו הכי התכוונתם לזרוק, ומעניקים בתמורה הובלות ועבודה בחינם.

בדרך כלל, צוות החברה יוכל להעריך את שווי הפריטים והרהיטים הקיימים בדירתכם. במידה והם יימצאו מתאימים ומספקים ערך לשני הצדדים, יוכל צוות הפינוי להציע תמורתם את עבודות השירות. בהסכם אשר נחתם בין הצדדים, יטענו הצדדים כי אין להם תביעות או דרישות נוספות. לכן, יש לחשוב היטב על מכירת החפצים, בכדי למנוע עוגמת נפש פוטנציאלית עתידית או התחרטות.

שירותי אלטעזכן – עבור מי ומתי?

שירותי אלטעזכן, נועדו בכדי למכור רהיטים וחפצים יד שנייה, אשר יוכלו לשמש אנשים רבים. בדרך כלל, המחירים בהם נמכרים חפצים אלו, יהיו נמוכים יותר בהשוואה לחנויות. כמו כן, הגעת שירותי אלטעזכן לשכונות ורחובות מסוימים, עד פתח הבית, יכולה להקל על אנשים רבים. הרהיטים והחפצים הנמכרים על ידי השירות, הינם יקרי ערך, במצב טוב ונבחרו לאחר תהליך קפדני של סינון.

לפעמים הרהיטים הנמצאים במשאית האלטעזכן לא נראים במבט ראשון כרהיטים אשר שווים את השקעתם, אולם יש לזכור כי צוות שירותי אלטעזכן בקיאים בנושאים אלו, ויודעים לבחון, לברור ולבחור את הרהיטים הטובים ביותר הקיימים. בדרך כלל, קשה להיערך לבואה של משאית האלטעזכן, אולם מיד עם שמיעת הצופר הייחודי להם, תוכלו לדעת כי יש באפשרותכם לקבל ולזכות בפריט מיוחד.

מי מוכר לאלטעזכן?

את הרהיטים והחפצים הקיימים באלטעזכן, הם רוכשים מאנשים שונים אשר הזמינו פינוי דירה. כאשר רהיטים אלה, אשר מיועדים לזריקה, נראים לאנשי הצוות כרהיטים שווי ערך, אשר ניתן להמשיך למוכרם ויהיו להם מבקשים רבים, הם מציעים לבעל הדירה או לדורש העבודה, לפנות עבורו את הדירה בחינם תמורת עלות הרהיטים. באופן כזה יוצאים שני הצדדים מורווחים ומרוצים.

כאשר קונים משירותי האלטעזכן את אותם פריטים ורהיטים, כדאי לבדוק את שלמותם, ערכם ואף אם יש צורך בשיפוץ אשר יוכל לעלות את ערכם אף יותר.