פינוי דירה – עצות וטיפים

פינוי דירות יכול להיראות לצופה מן הצד פעולה פשוטה אשר נדרש לה רק זמן וכוח. אולם לאנשים רבים העומדים בפני הצורך בפינוי דירה, המשימה הינה קשה מנשוא. פעולה זו טומנת בחובה קושי ריגשי להיפרד מכל אותם פריטים שנאגרו ונאספו במהלך השנים. כמו כן קיים קושי פיסי ומנטלי, להתחיל בפעולה זו אשר דורשת כוחות רבים. ישנם מספר טיפים אשר יוכלו לסייע לכם לחשוב על פינוי הדירה.

שלבים בפינוי דירות

כל פינוי דירה, אם באופן מלא או חלקי, כולל מספר שלבים אשר יכולים להקל על התהליך כולו. השלב הראשון הוא שלב המיון בו יש לחשוב מה לעשות עם כל הפריטים. חלק מהפריטים יצטרכו להיזרק מפאת מצבם, חלקם יישמרו וחלקם יכולים להיות ממוחזרים ולשמש למגוון צרכים אחרים. פעולת המיון חייבת להיעשות בשיקול דעת, ללא התחשבות בקשר הריגשי הקיים לפריטים אלה. במקרה ונדרשת עזרה, אפשר להתייעץ ולהיעזר בחברה המתמחה בפינוי דירות.
לאחר שלב המיון, יש להזמין חברת פינוי אשר תדע להוביל ולשנע את הפריטים אשר צריכים להיזרק. במקרה של פסולת, צריכה החברה לדעת היכן מטמינים את הפריטים, באופן אשר לא יגרור קנסות מיותרים או דוחות. יש לערוך רשימה מסודרת של כל הפריטים, בכדי שתהליך הפינוי יהיה יעיל וקצר.

תיזמון והזמנת פינוי דירות

הטיפ החשוב ביותר הוא להקל על עצמכם מהעומס. פעמים רבות, כאשר רואים את ערמות הפריטים הנמצאים מולנו, מתעייפים מהמלאכה, עוד לפני שהיא החלה. רק על ידי שכירת חברה אשר מתמחה בפינוי, תוכלו להתרווח בנחת, ולתת להם לבצע את העבודה עד פינוי מלא. מעבר לכך, חברה מקצועית ואמינה תוכל לבצע גם פעילויות משלימות לפינוי, כמו למשל ניקיון יסודי או הדברה כנגד מזיקים וחרקים.
לפני תחילת הפינוי, כדאי להודיע לשכנים על הרעש וההמולה המתרחשת, ועל כוונתכם לבצע פעולות באופן יסודי. כמו כן, כדאי לתזמן את כל תהליך הפינוי למספר ימים בהם אתם פנויים ותוכלו להקדיש מעט זמן למיון ולתהליך כולו. בחירת החברה המפנה צריכה אף היא להילקח בחשבון ולהיעשות על פי התרשמות וקבלת חוות דעת מלקוחות עבר.

פינוי הוגן