עוברים דירה? הנה חמישה טיפים שיקלו עליכם

עוברים דירה? הנה חמישה טיפים שיקלו עליכם

מעבר דירה יכול להיות מורכב ומלווה בהמון לחץ. יש המון דברים לעשות ונראה כאלו הזמן אף פעם לא מספיק. זה לא חייב להיות ככה! הנה חמישה טיפים מצוינים שיעזרו לכם לייעל את תהליך הובלת הדירה ולהפוך אותו לפשוט וקל.

סגרו את ההובלה מבעוד מועד

לפעמים בתוך כל הבלאגן של מעבר הדירה, אנחנו דוחים לרגע האחרון את מציאת חברת ההובלות. אתם תראו שאם תנסו לשריין מראש את ההובלה אתם תוכלו להיות הרבה יותר רגועים ופנויים לאריזות ותיאומים נוספים, ולדעת שאת התיאום הגדול ביותר כבר עשיתם. חשוב למצוא הובלה מומלצת ולוודא שחברת ההובלות אכן מבצעת את המשלוחים באזור המגורים שלכם. קחו בחשבון שבתוך ערים יותר קל למצוא חברות הובלה, מאשר במקומות קטנים יותר. אם למשל אתם צריכים הובלת דירה בירושלים, סביר להניח שאתם תוכלו למצוא שירות מומלץ וזמין בקלות.

אגרו קרטונים מראש

רק כאשר אתם מתחילים לארוז, אתם מבינים עד כמה קשה להשיג קרטונים טובים ואיכותיים לאריזה. נסו לחפש מראש קרטונים עמידים שיתאימו למעבר שלכם, ושמרו אותם במקום ייעודי. אם אתם מתקשים במציאת קרטונים טובים ניתן להזמין מחברת ההובלות או מחברות חיצוניות נוספות קרטונים מתאימים לפי הצורך וגודל הבית.

עבדו באופן שיטתי ומסודר

שלב האריזות הוא שלב קשה ומייאש, והוא יכול לקחת הרבה זמן. אם אתם מייעלים את שיטת האריזה שלכם ועובדים מסודר, אתם תראו שהקצב שלכם משתפר ואתם מצליחים להשתלט בפרק זמן קצר על חדרים גדולים בבית. נהלו לוח זמנים מפורט בו אתם רושמים מתי מתבצעת האריזה של כל חדר והכינו מראש קרטונים מתאימים ואביזרי אריזה זמינים. ברגע שהכל יהיה לכם מסודר מול העיניים יהיה לכם יותר נוח להיות ממוקדים באריזה ולהתקדם מהר יותר.

להיעזר בשירותים חיצוניים

לא תמיד המאמצים שלנו יהיו שווים את זה, ובמקרים רבים יכול להשתלם לנו יותר להיעזר בחברות חיצוניות העוזרות לפנות ולארוז את הדירה. החברות הללו עובדות בצורה יעילה ומקצועית במיוחד ויכולות לעזור לכם לעשות עבודה שהייתה לוקחת לכם שעות רבות. המיומנות הרבה של חברות מקצועיות משתקפת בזמני העבודה הזריזים שלהם ובצורה האיכותית בה הם ממיינים ואורזים את הציוד בדירה. אם אתם רואים שאתם לא עומדים בקצב ולא מצליחים להשתלט על האריזות, אין סיבה שלא תיעזרו בשירות מקצועי לאריזת דירות.

הכינו מזוודה ליום המעבר

יום ההובלה ומעבר הדירה הוא יום מלא התרחשויות, וסביר להניח שתהיו טרודים ולחוצים במהלכו. לרוב פריקת הארזים מתחילה רק בשלב מאוחר יותר של מעבר הדירה, ולכן כדאי להכין לימים הראשונים מזוודה בה יש את כל הדברים הדרושים לכם ליום יום. במקום להתחיל לנבור בארגזים תוכלו למצוא את הכל בצורה נגישה וזמינה ולחסוך לעצמכם המון בלגן.