כל מה שרציתם לדעת על פינוי דירה ואחסון

כל מה שרציתם לדעת על פינוי דירה ואחסון

שירותי פינוי דירה ואחסנה הפכו למבוקשים וחיוניים ביותר בשנים האחרונות. השכרת מחסן לתקופה של כמה חודשים ואפילו שנים מאפשרת לשמור במקום סגור ובטוח מגוון רחב של חפצים. החל מפריטי ריהוט ועד לסחורה. השירות כולל פינוי של התכולה המבוקשת הישר לחללי האחסון. בישראל יש פריסה נרחבת של מרכזי אחסנה. כך שכל אחד יכול למצוא את המקום הקרוב אליו לבית.

מהי יחידת אחסון?

חדרי אחסנה נמצאים במתחם סגור שכולל בתוכו מספר רב של מחסנים בגדלים שונים. המחסנים משמשים לציוד, ריהוט, סחורה, תכולת דירה. עבור אנשים פרטיים או לעסקים. במתחם ניתן לשכור חדרים לפי הצורך וכמות התכולה. התשלום מתבצע כדמי שכירות הנגבים לפי תקופת האחסנה. מדובר בחדרים מודרנים, מתוחזקים, נעולים ומאובטחים ולכן ניתן להכניס אליהם גם פריטים יקרי ערך. התקרה הגבוהה מאפשרת פתרון נגיש גם לפריטים גדולים או גבוהים במיוחד.

מי צריך שירותי פינוי דירה ואחסון?

לצורך מעבר דירה- לעיתים אנשים נדרשים לפנות את דירתם לפני שקיבלו את המפתח עבור הדירה החדשה. במצב כזה עליהם לאחסן את תכולת הדירה במחסן באופן זמני. פינוי התכולה במלואה לתוך יחידת אחסון בגודל מתאים נחשב לפתרון הנוח ביותר. כך שהריהוט, מכשירי החשמל וכל הפריטים הארוזים מחכים ונשמרים עד ליום המעבר.

לתקופת שיפוץ- בעל עסק המשפץ את החנות שלו או בעל דירה הנמצאת בשיפוצים נדרשים לפנות את הנכס שלהם לתקופת השיפוץ. פינוי התכולה למחסן מותאם לתקופה הנדרשת יאפשר לבעליו ראש שקט בידיעה שהחפצים שלו נמצאים במקום בטוח.

רילוקיישן- חלק מהישראלים נדרשים לעבור לחו"ל לתקופה מסויימת. לצורך עבודה או שליחות זמנית. בין אם מדובר בתקופה של כמה חודשים או שנים הם לרוב יאלצו לפנות את דירתם מתכולתה. הדבר הנכון ביותר הוא לאחסן את התכולה זמנית בחדר אחסון. כך שהיא נשמרת בתנאים האופטימליים עד למועד החזרה.

בחירה בשירות מקיף של הובלה ואחסון יעיל יותר

כשחברת ההובלה ומרכז האחסנה מתואמים ביניהם, התהליך יעשה באופן המהיר והיעיל ביותר. תבטיחו לעצמכם תיאום מלא. החל מבחירת גודל המשאית לפי כמות התכולה המנויידת, דרך תיאום מבחינת זמנים, ועד לבחירת יחידת אחסון זמינה בגודל המתאים. כך שהדבר היחיד שנותר לעשות הוא לארוז את התכולה.

מצפון הארץ ועד לדרומה

שירות יחידת אחסון הפכו למבוקשים ביותר. בשל הדרישה הגבוהה קיימת פריסה של מרכזי אחסון מסודרים על פני אזורים שונים בארץ. בין אם אתם גרים בחיפה, ברמת גן או באילת. תוכלו לברר בכל זמן נתון היכן נמצאים שירותי הובלה ואחסון באזור שלכם כדי שתוכלו להגיע למקום בנוחות בכל מקרה שתצטרכו.

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים פתרון אחסון?

כשמפקידים בשירותי אחסנה פריטים בעלי ערך רב. כדוגמת, תכולת דירה הכוללת מכשירי חשמל יקרים, סחורה בעלת שווי. חשוב לוודא כי תנאי האחסון נאותים. בראש ובראשונה יש לבדוק שהמקום מתוחזק, נקי ובוצעה הדברה מפני מזיקים. כמו כן, ודאו שיש איטום מספק מפני חדירת לחות, שקיים אוורור נאות וכן שהמקום מצולם ומאובטח 24/7. ככל שזמן האחסנה ארוך יותר כך יש משמעות רבה יותר לתנאי האחסון. ביטוח תכולה הוא חלק שאסור לפספס. הביטוח מבטיח פיצוי למקרה בו המוצרים הנמצאים במקום ינזקו או יגנבו.

פתרונות אחסנה ופינוי דירה יעילים מאד ומסייעים לרבים לעבור תקופות חיים שונות בקלות ובראש שקט. כדי שיהיה ניתן להנות מהיתרונות הרבים חשוב לבחור בחברת אחסנה אמינה, שירותית והכי חשוב בעלת כל הרשיונות והביטוחים נדרשים.