ניקיון לאחר פינוי דירה

פינוי דירה, גם כאשר הוא נעשה בסיוע של חברה מקצועית ואחראית, משאיר אחריו לכלוך רב. החפצים והרהיטים הרבים אשר שהו בדירה זמן רב, לפעמים ללא תזוזה משמעותית, משאירים את סימניהם על הרצפה, הקירות והדלתות. ולפעמים, אף עלול להיגרם נזק מאריזה חפוזה או הובלת רהיטים לא זהירה.

בכל מקרה, אפשר לבחור בסוג הניקיון הרצוי, על פי מטרות הדירה העתידיות והפוטנציאליות. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי גם אם הדירה כבר נמכרה או הועברה לאדם שלישי, כל אחד היה יכול ליהנות מדירה ריקה ונקייה, אשר הושקעה בה אהבה ותשומת לב.

התמונה הנראית לאחר פינוי דירה

אין ספק, כי הדירה המתגלה לאחר פינוי כל החפצים והרהיטים אשר היו בה, הינה שונה באופן מהותי מתמונת הדירה הזכורה. פעמים רבות, בדירה נאגרו חפצים רבים, אשר הסתירו פגמים קיימים, או לחילופין גרמו לה להיראות קטנה ומלוכלכת מכפי שהיא. תמונה זו אף משונה יותר, כאשר תהליך העבודה והריקון ארך זמן רב, והדיירים כבר התרגלו לראות את דירתם עמוסה לעייפה בארגזים, קבוצות חפצים ורהיטים מפורקים.
ניקיון הדירה לאחר פעולות הפינוי לא הכרחי, אולם הוא משמעותי ובעל ערך רב. הוא יכול לכלול דרגות ניקיון שונות, החל משטיפת הריצפה, דרך ניקיון החלונות ועד צביעת הקירות ותיקונים קוסמטיים או אחרים בחדרים שונים. האזורים אשר מיועדים לפורענות ולכלוך הם המטבח, קירות אליהם היו מוצמדים ארונות או רהיטים, מקלחות ומחסנים.

מי מנקה לאחר פינוי דירה?

לאחר סיום ריקון הדירה, כדאי לשאול את צוות החברה האם הם גם מבצעים ניקיון. לפעמים הם יוכלו להמליץ על אנשי מקצוע שהם עובדי עימם, ולפעמים הם יוכלו לקחת זאת על עצמם. כך או כך, יש לכלול זאת בחוזה השירות, טרם הזמנת הפינוי מלכתחילה.
גם כאשר הדירה צריכה להימסר לצד שלישי, או אולי להמשיך להיות מושכרת, כדאי ומומלץ לבצע את הניקיון. זוהי הזדמנות נהדרת לנקות את הדירה ולהפנות תשומת לב לכל היבטיה. לפעמים פינוי החפצים והרהיטים נעשה לצורך שיפוץ עתידי, ובמקרה זה כדאי לדחות את הניקיון רק עד לאחר גמר השיפוץ.

ניקיון לאחר פינוי דירה