ביצוע פינוי מחסנים

פינוי מחסנים הינה פעולה אשר בדרך כלל נדחית ונדחית, עד אשר אין ברירה והמחסן עולה על גדותיו. פעמים רבות, רק כאשר נדרש מעבר לבית חדש, ייזכרו הדיירים כי יש לפנות את המחסן. הבעיה בפינוי המחסן, הוא שבדרך כלל מצטברים בו רהיטים וחפצים אשר נערמו אחד על השני, וכל הוצאה של פריט, עלולה למוטט את המגדל. לכן, פעולה זו בדרך כלל קשה לעשייה עצמאית של בעל המחסן, ונדרשת עזרה מקצועית של חברת פינוי.

איך מתבצע פינוי מחסנים?

ככל פינוי אחר, גם פינוי מחסנים דורש מספר שלבים מקדימים. השלב הראשון יהיה מיון של כל החפצים והרהיטים הנמצאים במחסן. חלק מהרהיטים יוכלו להימכר (גם בסיוע של החברה המפנה), חלקם יוכלו להיות ממוחזרים וחלקם יוכלו להיתרם לאנשים אשר רוצים או צריכים את אותם חפצים. כך או כך, שלב זה יכול להתבצע בשילוב עבודתם של צוות החברה המפנה עם בעל המחסן, בכדי שאותם רהיטים וחפצים אשר יש בהם צורך יימצאו את יעדם החדש.

השלב השני לאחר המיון הינו שלב הפינוי. לפעמים, יהיה צורך בשימוש במכשירים כבדים או מנופים על מנת להרים את המשאות היותר כבדים. בכל מקרה, נדרשת זהירות מרבית בכדי לשמור על פריטים שבירים ומנפילתם של מגדלי רהיטים וחפצים.

האם אפשר לבצע את פינוי המחסן באופן עצמאי?

כאשר המדובר על מחסן בבניין רב דירות, פינוי מחסנים הינה פעולה סבוכה יותר. לפעולה זו, תידרש למספר כוחות משותפים, אשר לפעמים יהיה קשה לגייסם מכלל הדיירים בבניין. חברת פינוי המתמחה בפינוי מחסנים, יכולה לעשות את הפינוי באופן יעיל ומהיר ועם מלוא האחריות לתוצאה המקווה. חברה זו תוכל לצמצם את מספר הוויכוחים, המריבות ואי ההסכמות הקורות באופן תדיר בין דיירי הבניין.

לאחר פינוי המחסן או המחסנים, יהיה צורך, בדרך כלל, בעשיית פעולות משלימות רבות, בכדי להשמיש את המקום, ולהתאים אותו לייעודו החדש, או לפריטים החדשים אשר אמורים להיות מוכנסים אליו. פעילויות משלימות אלו עשויות להיות צביעה מחדש של קירות המחסן, הדברה מפני מזיקים ומקקים (אשר מצאו את ביתם בינות הרהיטים והחפצים הרבים) וניקיון כללי של המקום.

ביצוע פינוי מחסנים