חישוב עלות של פינוי דירה

כאשר מחשבים עלות פינוי דירה, יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים, ביניהם גודל הצוות הנדרש, הכלים הכבדים הדרושים על מנת לפנות את הרהיטים והפריטים מהדירה, הזמן נדרש, וכמות הרהיטים הקיימת. כמו כן, על מנת להשמיש דירה מוזנחת וישנה למגורים מחודשים, יש לקחת בחשבון גם את עלות הפעולות הנלוות כמו ניקיון, הדברה וסיוד.
פינוי דירה הינה תהליך ארוך ובעל מספר שלבים. בשלב הראשון, יש למיין את כל החפצים והרהיטים ולהחליט על ייעודם ומטרתם. חלק מהחפצים ייזרקו, חלקם יכולים להיתרם, וחלקם יכולים לעבור לדירה החדשה או לשמש את הדיירים החדשים. לפעמים, יוכל צוות פינוי דירה לקנות פריטים ורהיטים בעלי ערך, ובכך להפחית את העלות הכוללת של פינוי הדירה.

סקר שוק לפני פינוי דירה

בכדי להיות בטוחים כי חברת הפינוי אשר בחרתם, היא זו המתאימה לכם מכולם, יש לערוך סקר שוק לפני העבודה עצמה. חשוב, בעת סקר השוק, לבדוק חברות פינוי דירה רבות, ולשאול אותם מספר שאלות. השאלות לא צריכות להתמקד רק בנושאי עלות, אלא יש לשאול גם על התהליך עצמו, אורך הזמן, אפשרות למכירת החפצים ועוד. כמו כן, יש לשאול על הנחות מסוימות אופציונליות ועל עמידה בלוחות זמנים קבועים.
לפני בחירה בחברה זו או אחרת של פינוי דירה, יש לבקש חוות דעת מחברים או לקוחות עבר. חוות דעת והמלצות יוכלו לספק תמונה רחבה יותר על החברה, איכותה, איכות העבודה המתבצעת ושביעות הרצון של לקוחותיה. גם אם אינכם מכירים אנשים אשר השתמשו בשירותי פינוי דירה, כדאי לגלוש לאתרים יעודיים ולשאול שם על אנשים המכירים חברה זו או אחרת.

הצעת מחיר של פינוי דירה

בדומה להובלות דירה, גם צוות פינוי דירה חייב לראות את הדירה המדוברת לפני שהוא נותן הצעת מחיר מפורטת. על הצוות לראות בכמה רהיטים וחפצים מדובר, בכדי שהוא יוכל להעריך את זמן העבודה, הכלים הדרושים ומהות העבודה. פעמים רבות, יתברר לצוות כי יש להוריד את הרהיטים באמצעות מנוף, או לבצע מספר משלוחים של משאיות. עובדות אלו יאמירו את עלות הפינוי.
כדאי לבקש הצעת מחיר מפורטת ככל האפשר, ולדעת את סעיפיה עוד לפני התחלת העבודה. בכדי למנוע עוגמת נפש פוטנציאלית, שאלו את הצוות לגבי כל הפרטים הנחוצים, בכדי שלאחר הפינוי או באמצעיותו, לא תידרשו להוסיף כסף נוסף.

חישוב עלות של פינוי דירה