אילו יתרונות יש לשירות של פינוי דירות עבור משקיעים שרוכשים נכס להשקעה?

אילו יתרונות יש לשירות של פינוי דירות עבור משקיעים שרוכשים נכס להשקעה?

פינוי דירות? על מה ולמה? ובכן, מדובר בתחום די נרחב שאפשר למצוא בו לא מעט שירותים ופעולות, למטרות שונות. כשאנחנו מדברים על רכישת נכס להשקעה, הרי שמדובר בשירות מאוד ספציפי שנועד להכין את הנכס הקיים לקראת אכלוס. בין אם מדובר בנכס חדש יחסית שלא עבר ניקוי לאחר עבודות קבלן ובין אם מדובר בנכס יד 2 אשר צריך לרוקן אותו מתכולה שאיננה רלוונטית. כך או כך, מדובר על מקרה בו לבעלי הנכס אין עניין בתכולה הקיימת והיו רוצים להיפטר ממנה בדרך כזו או אחרת על מנת לעשות שימוש בנכס. במקרה זה, למטרות השקעה.

להכין את הנכס לחיים חדשים?

אז נניח שאנחנו בעסקי השקעת הנדל"ן. ומצאנו נכס נהדר בלוח של הומלי, ואכן, הגענו לשלב הרכישה ורכשנו בהתאם. וכעת, אנחנו רוצים להכין את הנכס לאכלוס, או שמא, לשיפוץ – על מנת למצות יותר מהפוטנציאל שלו. אלא, שישנם פריטים בדירה. בין אם מדובר ביצירות אומנות שנאספו לאורך דירות, בפריטי זבל מרובים, בפריטים יד שנייה או באוסף של דברים שלבעלי הדירה אין אפילו עניין על להסתכל עליהם או להבין מה נמצא שם – הוא פשוט רוצה להכין את הדירה לחיים חדשים, לסייקל חדש. ובכן, במקרה זה, שירותי פינוי תכולת דירה יכולים ממש לסייע לו בכך.

שירותי פינוי מקצועיים?

ובכך, כל אדם באשר הוא, יכול להוציא את שלל הפריטים הקיימים בדירה נתונה, מבלי להתעסק בהיקף החפצים, בלכלוך ואולי בניקיונות המתבקשים במקום. כלומר, אין על בעלי הדירה להתעסק כלל. ישנם שירותי פינוי אשר כוללים גם שירותי ניקיון. כך שבעלי הדירה מקבלים דירה מוכנה לשלב הבא שלה. בין אם מדובר על אכלוס (ואולי גם ריהוט מחדש) ובין אם מדובר על שיפוץ. שירותים אלו יכולים להתאים במיוחד למצבים בהם בעלי הדירה פשוט לא רוצים להתעסק בפינוי הדירה. לא ברמת הפעולות לפינוייה ולא ברמת השקעת הזמן לשם כך.

מה שירותי פינוי יכולים לכלול?

שירותי פינוי תכולת דירה יכללו הוצאה של כלל החפצים מהנכס הנרכש למטרת השקעה. חברה מקצועית, או עוסק בעל מלאכה, יהיו אלו האחראים לפינוי תכולת הדירה. במקרים מסוימים, ניתן לקבל ייעוץ מקצועי של נציג מטעם בית העסק, על מנת להבין מה הוא הולך לעשות, אם הוא מציע גם שירותי ניקוי ואם הוא מתכוון לעשות כל מיני תמורות במחיר באם הוא ימצא תכולה בעלת ערך שהוא יכול למכור בהתאם. הנציג גם יסביר על תכנית הפינוי ועל שיטת הפינוי.

במהלך תהליך פינוי תכולת הדירה, אפשר שיגיע שלב של מיון וארגון לפני פינוי. וזאת, בהתאמה לתכניות עבודה מסודרות על מנת להבין מה לפנות, מה לתרום, מה לזרוק, מה למכור וכו'. מה נחשב כפסולת, מה נחשב כפריט בעל ערך, וכן הלאה. במקרים מסוימים, אפשר שתהיינה הסכמה שפריטים בעלי ערך דווקא יימסרו לבעלי הדירה – כך שחשוב לבדוק את ההסכם עם החברה המציעה שירותי פינוי ולראות אם הם בהתאמה לציפיות ולרצונות הקיימים.