פינוי מחסנים בקלי קלות

סוף סוף הקיץ כאן, ויחד איתו התעוררו משנת החורף נחשים וטורפים שונים, העלולים להוות לא רק מטרד אסתטי ותברואתי, אלא סכנת חיים ממשית. לכן, זהו הזמן להזמין את שירותיה של חברת פינוי אמינה, איכותית ומקצועית שתבצע בעבורכם פינוי מחסנים, כך תוכלו לפנות את הזבל שהצטבר במחסן ולסלק מקומות קינון אפשריים לנחשים העלולים לסכן את חייהם של מבוגרים, ילדים וחיות מחמד כאחד.

אילו מחסנים אנחנו מפנים?

נשמח לסייע לכם בפינוי מחסנים מכל הסוגים, החל מפינוי מחסן דירתי ועד לפינוי חדר עגלות או מקלט, ולמעשה כל מקום בו אגרתם לאורך השנים חפצים שונים שסברתם שתעשו בהם שימוש מאוחר יותר, אך לא רק שמעולם לא השתמשתם בהם שוב, חפצים אלו הפכו למפגע תברואתי של ממש.

אנחנו כאן בכדי לבצע בעבורכם פינוי מחסנים מכל הסוגים ומכל הגדלים, כאשר רק חברה גדולה תפנה בעבורכם את כלל החפצים מהמחסן, יקרי ערך וחסרי כל תועלת. לאחר הפינוי, ננקה בעבורכם את המחסן משאריות הלכלוך ונשיב את המצב לקדמותו.

כיצד מבוצע פינוי מחסנים?

השלב הראשון בעבודת פינוי המחסן הוא להזמין את הלקוח לשבת על כסא, להתרווח, לשתות משהו קר ולתת לנו לבצע בעבורו את העבודה המלוכלכת.

אל צוות העובדים מתלווה משאית בגודל מתאים לפינוי כלל החפצים והפסולת מהאתר – נושא מהותי, שכן אנו מבצעים פינוי של כלל תכולת המחסן ואתם אינכם מסתכנים בקבלת דו"ח מהפקח העירוני על השלכת פסולת בשטח ציבורי.

צוות העובדים הינו כוח אדם מיומן, העובד באופן קבוע ולכן מורגל בפינוי מחסנים בצורה יעילה ונקייה, ללא גרימת נזקים מיותרים לקירות המחסן, חדרי המדרגות ושאר השטחים הציבוריים, ובכך תוכלו למנוע מעצמכם אי נעימות מול השכנים והוצאות מיותרות עבור תיקון נזקים שנגרמו על ידי צוות לא מיומן.

תכולת המשאית מועברת לתחנת מעבר, בה היא ממוינת לחפצים בהם ניתן לבצע שימוש נוסף, חפצים המועברים למחזור והפסולת מועברת לאתר פינוי פסולת מורשה מטעם הרשות המקומית.

עלות פינוי מחסנים

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר עוד היום באמצעות אתר האינטרנט או הטלפון.

נציג מטעם חברתנו ישמח להגיע עד לאתר, לבצע בחינה מדוקדקת של המחסן והתכולה אותה נדרש לפנות ובהתאם לכך תינתן לכם הצעת מחיר.

הצעת המחיר ניתנת בהתאם לכדאיות הכלכלית של העבודה – ברוב המקרית עלות הפינוי היא חינם! ללא שום עלות מצד הלקוח.

אתם יותר ממוזמנים להתרשם מאתר האינטרנט שלנו, המכיל את כלל המידע הנדרש בכדי שתקבלו את ההחלטה הנכונה. כמו כן תוכלו להתרשם ממבחר המלצות וחוות דעת אותן קיבלנו מלקוחותינו המרוצים לאורך השנים מעבודה יעילה, אמינה, איכותית וחשוב מכל אדיבה.

אז אם המחסן שלכם עמוס לעייפה, ונראה כי הברירה היחידה היא לנעול אותו ולזרוק את המפתח, זכרו אותנו – אנחנו כאן בכדי לבצע בעבורכם את הפינוי המושלם והמהיר ביותר.