אינסטלטור 24/7 – יש חיה כזאת.

אינסטלטור 24/7 הוא אינסטלטור שעובד גם בשעות הקטנות של הלילה ותמיד בהיכון לפתור לכם בעיות. כמובן שלאינסטלטור שעובד בלילות יהיה תעריף לילה, שהוא כמובן יהיה יקר יותר, אבל במקרים מסוימים זה לא משנה המחיר והעיקר שהתיקון יהיה מידי. למשל הצפה חמורה בבית, הצפה של ביוב.. מי יחכה לבוקר? אינסטלטור 24/7 יבוא גם באמצע הלילה ובבקר תשכחו ממה שקרה. כמעט. אז נניח שאתם מיבנה וחיפשתם אינסטלטור ביבנה שעובד 24/7 כי השעה 2 בלילה ואתם במצוקת הצפת ביוב נוראית, חס וחלילה, אז מה זה אומר שעכשיו תתקשרו לכל אחד? נכון שזה הדחף הראשוני שיהיה לכם בשעת לחץ, אבל אוי ואבוי ! יש לבחור בקפידה את האינסטלטור שלכם, שלא תזמינו אחד אחר בבוקר שיתקן את התיקון. יש לבדוק שהמחירים הוגנים ולא מדובר בבעל מקצוע שגובה מחירי הון על טיפולי חירום בשעות הלילה. יש לבדוק על המלצות ובאתרים ולהזמין בחוכמה את בעל המקצוע שלכם. אהבתם? תמליצו לאחרים. מי יודע אם לא תהיה הצפה בעוד שבוע לחברים שלכם פתאום או במשרד שלכם.

ממה להיזהר כשבחורים אינסטלטור 24/7 – לא להזמין איזה אחד שהחליט שהוא מבין בכל התיקונים ומתקן את כל הבעיות ובעצם מנצל את העייפות שלכם באמצע הלילה ואת המצוקה.
לא! לא לכל בעל מקצוע יש את הידע שלו וההתמחות שלו. תזהרו מכאלה שמציגים את עצמם כעובדי לילה שפותרים הכול. מעבודות חשמל ועד עבודות צבע. זה לא עובד ככה ומדובר ברמאות. תבחרו במומחה עם המלצות וניסיון. מישהו ברמה, במחיר הגון, שיפתור את הבעיה ולא ינצל את המצב.

מתי מזמינים אינסטלטור בלילה – כשאמצע הלילה או לפנות בוקר ואתם במשבר אינסטלציה רציני. אם יש פתאום הצפה או הצפה של ביוב, חלילה. אם אתם עובדים במקום עבודה שעובד גם בשעות הלילה. אם משהו צריך תיקון מידי ואי אפשר לחכות לבוקר. בשביל כל מיני מצבים לא נעימים ובשעות לא נוחות – טוב שיש בעלי מקצוע שעובדים 24/7 ומוכנים לבוא בלילה.

ממה להיזהר – כל מיני כלבוינקים למיניהם, כל מיני כאלה שתעריף הלילה שלהם עובר את גבול הטעם הטוב, כל מי שאין לו בכלל המלצות. מי שאין לו ניסיון, מי שיגיע בכל זאת בבוקר, למרות שהתקשרתם אליו ב2 בלילה כי ראיתם שהוא עובד 24/7 והוא אמר שהוא בדרך ולא בא. מי שלא קראתם עליו כלום באינטרנט ולא קיבלתם אף המלצה, חבל שתיקחו את הסיכון. האינטרנט הוא כלי חזק כדי למנוע עוגמת נפש. כדי לבדוק פרטים ולקרוא המלצות או תלונות. האינטרנט גם עובד 24/7 ואין שום סיבה שלא תשקיעו עוד 2 דקות כדי לבנות שהאינסטלטור ביבנה שהזמנתם הוא אמין והגון ולא מי שמתקן הכול, אבל בסוף לא מתקן כלום. אל תשכחו לעשות השוואת מחירים ולשמור קבלה. תמיד !

מה לעשות בינתיים בזמן הצפה – לנשום עמוק ולשים סמרטוטים שיספגו את המים ויחסכו לכם כמה דקות ניקיון אחרי כן. יותר קל יהיה לכם לנקות אחרי שחלק מהמים נספגו ולא צריך להילחם בהם יותר מדי. אל תחכו בשילוב ידיים. תנסו בינתיים להתקשר עם חברה או בעל מקצוע שמתמחה ב איתור נזילות במצלמה טרמית אשר יוכל לאתר בדיוק רב את מקןר הפיצוץ או הרטיבות שנוצרה.

עד שיגיע האיש שלכם לעשות מה שאפשר על מנת לחסוך לעצמכם עבודה שתהיה לכם אחרי התיקון עצמו. יש לבדוק כשאיש המקצוע עוד אצלכם שהכול תקין. אם סגרתם איזה ברז ראשי תפתחו אותו כשהעבודה הסתיימה. תבדקו ליד בעל המקצוע שהכול זורם חלק ומבלי להציף כלום. אם המצב בסדר והכל תוקן אז אתם יכולים לשלם לבעל המקצוע ולשלוח אותו לשלום בברכת תודה. אל תשכחו לשמור פרטים של בעל מקצוע טוב והגון. כזה שתרצו להזמין שוב. תחסכו לעצמכם פעם הבאה את החיפוש אחר אינסטלטור ביבנה ותדעו ישר למי עליכם להתקשר.

לסיכום – טוב שיש שירות אינסטלציה שזמין כל הזמן. לפעמים זה ממש הצלה ואי אפשר לחכות לבוקר, אבל אנא מכם תפעלו בחוכמה. כמה שאפשר וגם שאתם עייפים ולחוצים נסו להיות אחראים ולבדוק את מי אתם מזמינים, מה הניסיון שלו וכמה הוא לוקח על העבודה שלו. עוד כמה דקות של סבלנות מצדכם תפתור אתכם מכאבי ראש מיותרים ועוגמת נפש. ברור שבלילה יהיה תעריף שונה מאשר ביום, אבל גם בתעריפי לילה יש נמוך מדי ומחשיד ויש גבוה מדי ומוגזם. תבדקו טוב.