מי צריך שירותי פינוי דירה

פינוי דירה נעשית על פי רוב כאשר עוברים לדירה חדשה, או כאשר יש צורך להשמיש דירה קיימת ומוזנחת. בעת מעבר דירה, מגלים דיירים רבים כי אין באפשרותם להוביל את כל תכולת הדירה הקיימת לזו החדשה, הן מפאת חוסר מקום והן מחוסר רצון. רהיטים ופריטים רבים אינם יכולים לשמש עוד את בני המשפחה, ורהיטים אחרים ניתנים לתרומה או זריקה. כך או כך, יש להזמין צוות פינוי דירה אשר יוכל לסייע לדיירים להעביר את תכולת הדירה ולמיין אותה על פי המטרות החדשות, ביעילות ובמהירות האפשרית.

מה כולל פינוי דירה?

פינוי דירה הינו תהליך ארוך יחסית ומורכב, מכיוון שהוא מחייב את מיון הפריטים והרהיטים. בתחילה, צריך הדייר להחליט מה הוא רוצה לפנות, מבין מגוון הפריטים הקיימים בבית. ולאחר מכן, השלב השני במלאכת המיון יהיה להחליט מה אפשר לעשות עם הרהיטים או הפריטים הקיימים. מעבר לכך, עלולים להיות פריטים רבים אשר אין מה לעשות אותם, והם יידרשו ללכת לאתר זריקה ופסולת.
יש לחשוב על שלב המיון, ואז להחליט איך לשנע את כל אותם פריטים מהדירה. פעמים רבות, יהיה צורך בסיוע של מכונות כבדות כמו מנופים ומשאיות. במקרה של זריקת פסולת, יש לתכנן את מועד הזריקה ואת המיקום המתאים לה על פי סוג הפסולת (אלקטרוניקה, רהיטים מיושנים או מכשירי חשמל). יש לדאוג כי לצוות הפינוי יהיו האישורים הנדרשים על מנת לפנות את הפריטים, ואת הרכב הצוות אשר יוכל לדאוג לכך.

תהליכים לאחר פינוי הדירה

על מנת שיהיה אפשר להשמיש בית קיים, לאחר פינוי כל התכולה הקיימת בו, יש לדאוג לניקיון הבית, במיוחד באותם אזורים אשר היו קיימים בהם פריטים רבים. בדרך כלל, אזורים אלה הוזנחו לפרק זמן ארוך, הקירות עלולים לאבד מצבעם, להתקלף, ועל הרצפה עלולים להיות כתמים וחרקים שונים. כך שלצד ניקיון, נדרשת גם צביעה יסודית, תיקון פגמים וכן הדברה.
את הפעולות הנלוות יוכל צוות פינוי הדירה לבצע, או להמליץ על בעלי מקצוע נוספים אשר יוכלו לבצע זאת. כדאי לקחת זאת בחשבון, כאשר מנסים לחשב את עלות פינוי הדירה. כמו כן, עלות הפינוי תצטרך להתחשב גם בכל אותם עזרים נלווים ושינוע הפריטים הנדרשים. צוות גדול של פינוי דירה אשר יוכל לבצע את העבודה במהירות ויעילות, יעלה בדרך כלל יותר מאשר עובד אחד או שניים אשר עלולים למשוך את התהליך לפרק זמן ארוך מהסביר.

פינוי דירה בחינם