האם אתם מפנים מקלטים?
יוסף פינוי הוגן עוסק בפינוי מקלטים. ברוב המקרים המקלט שלנו הופך למחסן מרוב הצטברות של פריטים ורהיטים. אך חשוב מאוד שהמקלט יהיה נגיש ונוח לכן חשוב לקרוא לחברת פינוי אשר מתמחה בפינוי מקלטים

האם אתם מפנים מחסנים?
בהחלט. יוסף פינוי הוגן מתמחה בכל סוגי הפינוי וביניהם פינוי מחסנים. פינוי מחסנים בגדלים שונים בין אם הם תעשייתיים או פרטיים.

ברשותי מחסן עמוס פריטים. אני חייב לפנות אותו, האם תוכלו לסייע לי?
כמובן. נשמח לעמוד ברשותך בפינוי מחסנים, גם אם הוא עמוס בפרטים.

איך אפשר לסייע לי בפינוי מקלט בבניין רב קומות?
אנו ביוסף פינוי הוגן נוכל לבצע עבורך פינוי מקלטים. מניסיוננו, מקלט הנמצא בבניין רב קומות הינו קשה לפינוי עצמאי, ורתימת כל הדיירים למשימה זו.

במקלט שלי ישנם רהיטים שבורים, בגדים ישנים וברזלים. יש לכם מה לעשות עם כל התכולה הזו?
בתחילת התהליך נוכל למיין יחד איתך ועוד ועד הבית את הפריטים הרבים. לגבי הברזל נוכל לסייע למצוא את הגורמים השונים הקיימים אשר יכולים להשתמש בו למיחזור.

אם אני רוצה לסייע לכם בפינוי המחסן ברשותי, האם אני מסתכן?
בכל פינוי יש לדאוג לבטיחות העובדים, במיוחד מחשש לנפילת חפץ כבד כלשהו מערימת החפצים. כל עוד אתה מסכים להוראות הבטיחות ומבצע אותם, אין כל מניעה שתוכל לסייע לנו.

איך ייראה המחסן שלי בסוף הפינוי?
תוכל לקבל מחסן ריק מחפצים מיותרים. הוא יהיה נקי ומסודר ואף נוכל לסייע לך ולתת לך עוד מספר טיפים איך לשמור על הסדר והניקיון הקיימים.

האם אני צריך להקדיש את זמני לפינוי, או שהוא יכול להתבצע תוך מספר ימים?
רק לאחר בחינת הנכס, נוכל לקבוע את לוחות הזמנים. לפעמים הפינוי הינו תהליך הנמשך זמן ממושך, ולפעמים מספיקים מספר ימים ספורים על מנת לבצעו. מורכבות הפריטים, מספרם ושיטת הפינוי הם יהיו הגורמים אשר ישפיעו על התיזמון וקביעת הזמן הדרוש לפינוי.