פריקת מכולות לאחר פינוי דירה

תהליך פינוי דירה הוא תהליך מקצועי שיש לבצע באמצעות חברת פינוי דירה מקצועית. בשוק חברות פינוי הדירה ניתן למצוא שורה של חברות המציעות את השירות, לרבות חברות המבוססות על זוג חברים עם טנדר, שבאמצעותו הם מפנים את החפצים, רק שאיש לא יודע לאן, ובדרך כלל מגיעים אל ואדיות, גבעות שוממות או פחי זבל שכונתיים ברחבי העיר. לצד זאת, קיימות חברות פינוי המציעות פינוי מקצועי באמצעות מכולות פינוי, משאיות ואפילו מכולות.

פינוי דירה באמצעות מכולות

פינוי דירה באמצעות מכולות יכול להידרש במספר מצבים בהם למשל, ישנו צורך לפנות את הדירה בזמן נתון, אך לאחר מכן יש לאחסן את הפריטים לפרק זמן מסויים, ורק לאחר מכן להעביר אותם ליעד חלופי. לעיתים כל הפינוי מבוצע על ידי מכולות פשוט מכיוון שכל הפריטים מיועדים לאחסון בלבד, ולא להעברה ליעד חלופי אחר כלשהו. במידה וביצעתם פינוי דירה באמצעות מכולות, וכעת המכולות הגיעו אל היעד החלופי, עליכם לבצע תהליך של פריקת מכולות, ואת זה אתם רוצים לעשות גם באמצעות אנשי מקצוע שיודעים לעבוד בצורה מסודרת ובטוחה.

תהליך מסודר ומאורגן

פריקת מכולות הוא תהליך שצריך להיות מתוכנן היטב מאחר ובכל מכולה ישנה דלת אחת המאפשרת גישה לכל החפצים המאוחסנים בתוכה, בדרך כלל בצורה צפופה מאוד ויעילה מאוד. פריקת המכולה צריכה לקחת בחשבון שישנם חפצים הנשענים על חפצים אחרים, חפצים כבדים או חדים וחפצים יקרים שצריך לפרוק מן המכולה בצורה זהירה. תהליך הפריקה חייב להתבצע בצורה זהירה ועל פי סדר ומתודולוגיה מוגדרת על מנת להבטיח שכל הפריטים יישארו שלמים.

 חברות פינוי המציעות את השירות כשירות משלים

באופן עקרוני, לא קיימות חברות שכל פעילותן סובבת סביב שירות של פריקת מכולות, אבל בהחלט תוכלו למצוא חברות פינוי המציעות את השירות הזה כשירות אחד נוסף מתוך שלל השירותים המוצעים על ידן. חברות אלה תוכלנה בדרך כלל לספק לכם גם שירותים משלימים המיועדים להעניק לכם פתרון גם במצבים חריגים כמו למשל צורך בפריקת החפצים מן המכולה אל קומה גבוהה של בניין רב קומות או בניין מגורים משותף, או שימוש במשטחי הרמה גדולים המאפשרים הזרמה של כל הפריטים בסבב אחד דרך חלון הבית או המרפסת.

אמצעי שינוע מתאימים

ממש כמו במקרה של פריקת מכולה עבור מפעל תעשייתי המקבל חומרי גלם או מוצרים מארץ רחוקה, גם במקרה של פריקה לאחר פינוי דירה ישנו צורך בכל עבודה מתאימים לרבות אמצעי שינוע מתאימים, מלגזות ממונעות ומלגזות ידניות, עגלות שינוע ועוד שורה של אלמנטים שיאפשרו פריקה בטוחה של כל הפריטים והובלתם אל היעד החלופי בצורה מסודרת. חברות מסויימות אף תצענה לכם שירות של סידור החפצים מחדש לאחר הפריקה, אך את כל זה יהיה עליכם לברר ולסגור לפני שאתם מבצעים הזמנה של השירות.