פינוי תכולה ואיכות הסביבה

שמירה על איכות הסביבה בעת פינוי תכולה

פינוי תכולה ממקומות הדורשים זאת, נעשה, פעמים רבות, מתרבות הצריכה העשירה המאפיינת את העולם המערבי. קניות רבות מדי, באות על חשבון פריטים ורהיטים ישנים, אשר בסופו של יום מוצאים עצמם מושלכים למקום אחר. פסולת זו עלולה לגרום למפגע תברואתי, הן לדיירים והן לשכנים הנמצאים מסביב. מעבר למקום אותם הם תופסים, הם עלולים למשוך מזיקים וחרקים שונים, ואף להוות מכשול בפני שימוש טוב יותר למקום בו נעשה הפינוי.

פינוי תכולה הינו מחויב המציאות

פינוי רהיטים שבורים או פריטים חסרי ערך מהמרחב הציבורי הינו מחויב המציאות מבחינת שמירה על איכות הסביבה. כמו גם, פינוי מכוניות נטושות מחניות פרטיות או שכונות. המצב חמור אף הרבה יותר, כאשר המדובר על תכולה של פסולת אלקטרונית (הכוללת ציוד מחשבי, מוצרי חשמל ועוד). פינוי תכולה אשר יפנה פסולת זו, חייב להתחשב גם במקומות ההטמנה הקיימים בישראל, ומאושרים לסוגים מסוימים של פריטים.
יוסף פינוי הוגן יוכל לבצע את פעולות הפינוי בכל מקום אפשרי, בין אם במרחב הציבורי ובין אם במרחב הפרטי, תוך התחשבות מקסימלית באיכות הסביבה. מרחבים אלה כוללים פינוי דירות, מקלטים, מחסנים, חצרות וכו'. המחשבה היא כי סביבה ירוקה, ריקה ממזהמים ופסולת שאינה נדרשת, תוכל לשפר את רמת חייכם לאין ערוך.

פינוי תכולה על פי סטנדרטים של איכות הסביבה

כמו בפינוי מחסנים גם לאחר פינוי כל התכולה, יש לעקוב אחר הסטנדרטים של איכות הסביבה. דאגו מראש שלחברת הפינוי יהיו הכלים הדרושים בכדי לפנות את התכולה הנדרשת, כמו למשל מכונות כבדות (מנופים ומשאיות), את האישורים הדרושים והידע הנדרש. לפני פעולת הפינוי, יש למיין את הפריטים והרהיטים. שימו לב כי אפשר למחזר פריטים מסוימים, לתרום או למכור אחרים.
בכדי לא ליצור עומס על המטמנות, אפשר לשפץ חלק מהרהיטים, לתקן את הפריטים אשר דורשים תיקון, או להשאיר לשימושים נוספים. חלק מהשמירה על איכות הסביבה, דורשת קניה מועטה יותר של מוצרים. עם זאת, במקרה הצורך יש לדאוג כי כל פריט ייועד למקום מסוים, בין אם פסולת אלקטרונית, ריהוט כבד ואף נייר ופלסטיק.

פינוי תכולה ואיכות הסביבה