פינוי המטבח לפני צבע ושיפוץ

שיפוץ או חידוש המטבח נעשה אחת למספר שנים, זוהי לא פעולה שמתבצעת לעיתים קרובות. לכן מומלץ להקדיש זמן ואנרגיה בתכנון, עיצוב וחידוש המטבח. יחד עם זאת כרגע קיים בביתכם מטבח ישן אותו אתם צריכים לפנות וישנם כלים, מוצרי חשמל ומוצרי מזון שגם הם זקוקים לפינוי במהלך השיפוץ. זאת במטרה לאפשר התקנה מהירה ויעילה של המטבח החדש שלכם. שירותי פינוי תכולה עולים על הפרק, שירותים אלו מציעים צוות מקצועי, יעיל, מהיר מאורגן ובעל ניסיון.

 

טיפים שימושיים למפנים את תכולת המטבח

  • בזמן שיפוץ המטבח משתמשים בחומרים שיכולים להיות רעילים, כימיקלים וחומרי בניה שונים המסכנים את בריאותם של בני הבית במידה ולא נארזים כהלכה. כך שעדיף לארוז את תכולת המטבח ולקבל שטח מטבח פנוי לעבודה מהירה ויעילה של בעלי המקצוע שמתקינים ומרכיבים את המטבח המעוצב שלכם. שירותי פינוי המטבח כוללים את פירוק הארונות הישנים, פינוי התכולה הקיימת כלים מזון ועוד.
  • את הארונות הישנים ניתן להעביר למרכזי מחזור או לבקש מהמובילים שיעבירו אותם לנזקקים במידה והארונות במצב טוב. רבים חוששים מהשלכת חפצים ישנים, הם אוספים תכולה מיותרת של רהיטי מטבח במקלט הבניין או במחסן. הרהיטים הישנים הללו הופכים בתוך כמה חודשים למצבורי אשפה ובית גידול למזיקים וחרקים. הימנעו מצבירת חפצים מיותרים.
  • כאשר משפצים ומחדשים מטבח יש לתכנן את התקציב תכנון תקציב מטבח צריך לכלול מספר אלמנטים: המטבח עצמו, הרכבה והובלה של המטבח החדש ופינוי המטבח הישן., בדקו עם המשפץ שהצעת המחיר שלו כוללת פינוי המטבח הישן וכוללת מע"מ.

לסיכום פינוי המטבח

הליך שיפוץ וחידוש מטבח הוא הליך מורכב ומתיש, לכן בכדי שיעבור בקלות ובצורה הטובה ביותר כדאי להיות מעורבים באופן מלא ולפקח על התהליך כולו. יישום הטיפים הנ"ל יגדיל משמעותית את היכולת שלכם לעבור את חידוש ופינוי המטבח בדרך הקלה ביותר ועם מינימום הוצאות מיותרות,, שיהיה מטבח חדש ומעוצב לטעמכם…