פינוי דירות הוגן ומקצועי

פינוי דירות הינה פעולה שונה מהובלת דירות. בהובלת דירות, כל שיש הוא לארוז את הפריטים והרהיטים הקיימים ולשנע אותם למקום אחר. בפינוי דירה, ממיינים, אורזים ומשנעים את הפריטים, באופן אשר יותיר את הדירה עירומה לגמרי. פינוי דירה, בדרך כלל נעשה בדירות אשר ניתנו לאחר צו ירושה, או דירוות אשר היו שייכות לבעלים אספנים ואגרנים אשר לא פינו ולקחו עימם את הפריטים השונים.

שירות מקצועי בפינוי דירות

מכיוון שפעולת הפינוי עלולה לייאש את העומדים מולה, מפאת העבודה הרבה הנדרשת, כדאי לקחת ולשכור חברה המתמחה בפינוי דירות. חברת יוסף פינוי הוגן יכולה לבצע את העבודה, ולהקל ולחסוך זמן רב ומיותר. לרוב, בעלי הדירה ירצו כי משך הפינוי יהיה קצר, בכדי שלא יפריע להם בהמשך מהלך חייהם.
השירות המקצועי יתבטא במספר פרמטרים: זמינות, מידיות ואדיבות. השירות של יוסף פינוי הוגן מאופיין בזמינות, כך שתוכלו לשאול כל שאלה או להתייעץ בבעיות הצצות תוך כדי התהליך עצמו. מידיות התגובה הינה גם חשובה לשביעות רצונו של הלקוח, כמו גם האדיבות בתשובות המתקבלות. שירות מקצועי יאופיין בתשובות רציניות ובמתן מידע אשר יהיה לכם לעזר רב.

עלות הוגנת של פינוי דירות

כחלק מפעילות הפינוי, יש לקחת בחשבון את העלות הכרוכה בכך. המחיר יתבסס על מורכבות הפינוי (דירה גבוהה למשל, ללא מעלית), מספר הפריטים, אפשרויות ההטמנה הדרושות וצורך במכשור כבד (כמו מנופים). מעבר לכך, לפעמים נדרש תהליך מקוצר, בו הפינוי נדרש להיעשות בפרק זמן קצר. לוח הזמנים אשר יידרש לפרויקט זה יכתיב אף הוא את עלות התהליך.
למרות שפינוי דירה עלול להיראות לפעמים כיקר, אל לכם להתפתות לפינוי חינם. לרוב, חברה העוסקת בפינוי חינם אינה כוללת בחוזה את כל אותם פריטים כבדים, אשר דווקא בשינועם ובפינויים תצטרכו את העזרה הגדולה ביותר. פינוי חינם משמעו כי רווחי החברה נגזרים מהפריטים הקיימים, ולכן יכללו קרוב לוודאי רק את אותם פריטים יקרים ובעלי ערך. יש לקרוא היטב את חוזה הפינוי בכדי לדעת מה כלולבמחיר הפינוי ומה מבצעת החברה האחראית.

1_copy