פינוי דירה ואלטעזאכן

הקשר בין פינוי דירה ושירותי אלטעזכן נדמה כטבעי וקשור זה לזה, כאשר חושבים על הררי הרהיטים והחפצים אשר צוותי הפינוי פוגשים כל יום. מבין מגוון זה, תמיד יימצאו הרהיטים והחפצים בעלי הערך, אשר יימצאו להם ברבות הימים קונים חדשים. בדיוק את אותם רהיטים, קונה שירותי אלטעזכן, לפעמים תמורת פינוי הדירה בחינם או הובלת הרהיטים למקום ייעודם החדש ללא מחיר עלות.

מי צריך פינוי דירה?

פינוי דירה הינו שירות מבוקש, במיוחד לאחר שכלו כל הקיצין, והדייר מבין כי לא יוכל להיפטר ממלאי הפריטים והרהיטים באופן עצמאי. פינוי דירה משמש להשמשת דירת מגורים, וזריקת רהיטים ומיון חפצים אשר נאספו לאורך השנים ואין להם יותר מקום, או צורך. הפינוי הינו תהליך ארוך המורכב ממיון החפצים (לזריקה, שימור או מכירה), ערימתם על פי קבוצות יעד ופינויים מהדירה או הובלתם למקום חדש.
גם לאחר פינוי הדירה מחפציה הרבים, יהיה צורך עוד במספר פעולות נלוות אשר יוכלו לשוות לה מראה אחר, חדשני ויוקרתי. פעולות אלו יכללו פעולות ניקיון עמוק, סיוד, הדברה ועוד. לאחר פינוי כל החפצים המיותרים, יוכל הדייר להתרשם מהדירה עצמה, וממגוון הפריטים אשר נשארו בה.

פינוי דירה ואלטעזכן

במהלך מיון החפצים והרהיטים, יוכלו צוותי הפינוי להמליץ לדייר על פריט זה או אחר אשר נראה כבעל ערך, ושווה להימכר תמורת סכום מסוים. אם ייאספו מספר רהיטים או פריטים שכאלו, יוכל אף הצוות להציע כי תמורת קנייתם, פעולת הפינוי תוכל להיעשות בחינם וללא עלות נוספת שתושלם יל ידי הדייר. מכירת החפצים תוכל לשמש אנשים נוספים אשר דורשים וכמהים לחפצים אלו מחד, ותוזיל את עלויות הפינוי באופן משמעותי.
עם זאת, חשוב לזכור כי יש לחתום על חוזה המכירה רק לאחר מחשבה, בירור ורצון לוותר על כל אותם פריטים ורהיטים אשר נמכרו, מכיוון שפעולה זו אינה הפיכה. פעמים רבות, הדיירים אשר דורשים פינוי דירה, הם אותם אלה הנוהגים לשמור ולצבור רהיטים רבים ומתקשים להיפטר מהם. במקרה זה, כדאי לחשוב על הרווחיות הפוטנציאלית, לעומת השארת הדירה כפי שהיא, עמוסה, ישנה ומוזנחת.