מי צריך שירותי פינוי דירה בירושלים

פינוי דירה בכלל, ובירושלים בפרט נעשה כאשר יש צורך להשמיש דירה מוזנחת ומלאת רהיטים וחפצים שאין בהם צורך יותר. פעמים רבות, בעת מעבר דירה, או לפני שיפוץ רדיקלי של הדירה, מגלים הדיירים כי אין באפשרותם או ברצונם להוביל את כל תכולת הדירה הקיימת לזו החדשה, וכי יש ברשותם רהיטים רבים מדי.

במקרה כזה, כדאי ומומלץ להזמין חברת פינוי דירה בירושלים, אשר תוכל לבצע את העבודה הקשה, לכוון ולמיין את החפצים והרהיטים הקיימים ולהיות קרובה לאזורי המגורים. יש לבדוק את אמינותה של החברה, מקצוענותה ואדיבותה בהתבסס על המלצות מחברים, מכרים ולקוחות עבר.

מה כולל פינוי דירה?

פינוי לצורך מעבר למוסד סיעודי הינו תהליך ארוך יחסית ומורכב, וכולל בתוכו מספר שלבים משמעותיים וחיוניים. בשלב הראשון, יידרש הדייר למיין את החפצים והרהיטים, להחליט מה הוא רוצה לפנות, מבין מגוון הפריטים הקיימים בבית. השלב השני לאחר המיון יהיה אריזת החפצים שיש בהם עוד צורך, ואיתם ירצה הדייר להמשיך את חייו. את הפריטים והרהיטים שהדייר יידרש לוותר, הוא יוכל לזרוק, לתרום או למחזר.

לפעמים בשלב הזריקה והשינוע לאתרי הפסולת ולמטמנות, יהיה צורך בסיוע של מכונות כבדות כמו מנופים. את הפסולת יש לזרוק ולכוון לאתרי הפסולת הייעודיים (אלקטרוניקה, רהיטים מיושנים או מכשירי חשמל). יש לדאוג כי לצוות הפינוי יהיו כל האישורים הנדרשים בכדי לפנות את הפריטים, ללא סיכון של קנסות ודוחות עתידיים פוטנציאליים.

תהליכים לאחר פינוי הדירה

לאחר פינוי הבית מכל רהיטיו וחפציו, תתגלה הדירה, פעמים רבות כעזובה ומוזנחת. צוות פינוי דירה בירושלים יוכל לדאוג לניקיון עמוק ויסודי לאחר הפינוי, צביעה, חיטוי והדברה, אם יש צורך בכך. בדרך כלל, לפני הפינוי, יהיה קשה לדעת מהם הפעולות הנלוות אשר יידרשו לאחר מכן, ולכן, יש להשאיר סעיף זה פתוח בחוזה העבודה. צוות הפינוי יוכל לבצע את העבודות באופן עצמאי, או להיעזר בסיוע בעלי מקצוע מקומיים.

בחישוב העלות הכוללת של פינוי דירה, כדאי לקחת בחשבון את אותם פעולות משלימות, אשר קרוב לוודאי יידרשו. כמו כן, כדאי לקחת בחשבון, את דרישות העבודה, כך שצוות פינוי גדול יותר יעלה יותר מאשר צוות פינוי מצומצם הכולל מספר עובדים מועט. פעמים רבות, בשיקולי העלות, כדאי לקחת בחשבון גם את מורכבות ביצוע העבודה, דרישות לוח הזמנים (האם הוא צפוף או יכול להיות מרווח יותר), הצורך בשינועים ובניידות וקיומם של רהיטים כבדים רבים ומסורבלים.