מוצרי אריזה לפינוי רהיטים

פינוי רהיטים היא אמנם לא פעולה שאנו מבצעים באופן תדיר וקבוע, ועבור מרביתנו לעולם לא נזדקק כלל לשירות של פינוי רהיטים. יחד עם זאת, ישנם מצבים בהם עלינו לפנות את הבית מכל מיני סיבות אפשרויות לרבות נסיעה ארוכה לחו"ל, פינוי הבית לפני שיפוץ יסודי ומקיף, פינוי הדירה לטובת בן משפחה וכדומה. במקרים אלה, אנו רוצים לפנות את כל החפצים ולעשות את זה בצורה חכמה, ואולי גם לנצל את הפינוי עצמו כדי לעשות קצת סדר בדברים, לפנות לחלוטין את מה שאין לנו עוד צורך בו, ולהעביר לאחסנה את מה שאנחנו רוצים לשמור לעצמנו.

 

אריזה באמצעות ניילון נצמד במספר שכבות

כאשר מדובר על פינוי שבמסגרתו מפונים גם רהיטים יוקרתיים, ישנה חשיבות רבה לבצע אריזה אפקטיבית של פריטי הריהוט על מנת לספק להם את ההגנה הראויה, והגנה זו אינה נוגעת רק לתהליך הפינוי עצמו אלא לכל התקופה שלאחר תהליך הפינוי, תקופת האחסון. כדי לארוז רהיטים יוקרתיים בצורה אפקטיבית יש לעשות שימוש בחומרי אריזה מקצועיים, חדשים, וכאלה שאכן מספקים הגנה אקטיבית לפריט, ולא רק עוטפים אותו למראית עין. כך למשל, במרבית המקרים של הובלת דירה, הרהיטים יעטפו בניילון נצמד, שזה לכשעצמו מספק הגנה סבירה בהחלט, אך לא הגנה מפני נפילות.

 

חומרי אריזה מתקדמים וייעודיים

שימוש לא מדוייק בניילון הנצמד גם עשוי להוביל לכך שחלקים משטח פני הרהיט יחשפו עם הזמן, וישארו ללא כל הגנה. על כן, חשוב לבצע את האריזה בצורה אפקטיבית ועם אמצעי האריזה המתאימים. אמצעי אריזה אלה יכולים לכלול ארגזים עבים עשויים קרטון גלי וחזק, קלקרים למניעת זעזועים ואספקת הגנה במכות קשות ואפילו אריזות פלסטיות קשיחות המיועדות לאריזה של חלקים יקרים במיוחד.

 

הגדרת הרהיטים וחומרי האריזה הנדרשים

את בחירת מוצרי האריזה המתאימים לתהליך של רהיטים יוקרתיים יש לבחור בצורה מקצועית, ואתם רוצים להזמין את הגורם המקצועי הצפוי לבצע את הפינוי עוד לפני הפינוי עצמו, על מנת שיסקור את כלל הפריטים שיש לפנות, ובהתאם לכך יגיע כשהוא מצוייד בכל הציוד הנדרש לצורך ביצוע הפינוי. כבר בשלב זה אתם רוצים להגדיר מה הם הרהיטים שחשוב לכם להגן עליהם בצורה מיוחדת, לעומת פריטי ריהוט שיכולים להיות מפונים עם הגנה טיפוסית של ניילון נצמד במספר שכבות. חומרי אריזה לפינוי רהיטים יוקרתיים יכולים לעלות לא מעט כסף, שאותו יהיה עליכם, כלקוחות, לשלם, ולכן אתם רוצים להגדיר בדיוק את הרהיטים הדורשים את חומרי האריזה הללו.

 

פינוי מקומות עליונות

כמו כן, במידה ואתם ממוקמים בקומה עליונה, ואתם רוצים לפינות מערכות ריהוט יוקרה גדולות, ייתכן שתצטרכו להזמין חברת פינוי המספקת גם שירותי פינוי באמצעות מנוף או באמצעות משטחי הרמה, ואת זה תוכלו לברר עם איש המקצוע לפני שאתם מבצעים את ההזמנה בפועל.

 

המאמר באדיבות לוסו רהיטי יוקרה