למה חשוב לבחור חברת ניקיון משרדים איכותית?

ניקיון המשרד שלכם הוא אחד הצרכים המרכזיים של העסק, והדבר נכון עוד יותר כאשר אתם מזמינים לקוחות לפגישות במשרד. זכרו שלקוח שנכנס מבעד לדלת סורק את המקום היטב ואם ייתקל בלכלוך, בלגן או אבק הוא עשוי לראות בכם כגורם שאיננו אחראי או קפדני מספיק. את הרושם הראשוני הזה יהיה לכם קשה לתקן, ולכן מומלץ להימנע מתקלות כאלה מראש. אם כן, אתם זקוקים בוודאי לשירותיה של חברת ניקיון מקצועית ביותר שתדאג לצרכי הניקיון השוטפים שלכם בכל עת, מבלי שתופתעו כשלקוח יגיע למשרד ששטיחיו אינו שאובים או יגלה שירותים מטונפים. בהנחה שאתם מבינים שיש חשיבות רבה לבחירה בחברת ניקיון איכותית ביותר ואמינה מאוד, הרי שהשלב הבא הוא למצוא אותה, והנה כמה טיפים שיעזרו לכם לנהל נכון את התהליך.

 

מה אתם צריכים?

עוד לפני שתפגשו את נציגיה של חברת הניקיון, חשוב מאוד שתערכו בדק בית ותגדירו לעצמכם את הצרכים הנכונים לעסק שלכם. הגדרת הצרכים צריכה לכלול מספר נושאים מרכזיים, בהם תכיפות הניקיון הנדרש, השטחים שזקוקים לתחזוקה שוטפת ופרויקטים מיוחדים שאתם עשויים לרצות בהמשך. משרד קטן, למשל, יכול להסתפק בניקיון של שעה ביום ובמקרים מסוימים ייתכן שתעדיפו גם להימנע מניקיון יומיומי אלא תסתפקו בפעמיים עד שלוש בשבוע. משרדים גדולים יותר בהחלט צריכים ניקיון מדי יום, שכן התנועה במשרדים אלה משמעותית יותר, מה שמוביל ללכלוך בקצב גבוה יותר, לערימות של כלים ולפחי אשפה שמתמלאים תוך זמן קצר. משך הזמן שיידרש לצוות הניקיון ייקבע גם הוא בהתאם לגודל המשרד ולחללים השונים שבו, כך שאם המשרד שלכם כולל בנוסף גם מטבחון קטן ותא שירותים אחד, הזמן שיידרש לצוות הניקיון קצר משמעותית מזה שיידרש לשטח משרדים רחב עם מספר תאי שירותים, מטבח רחב וחדר ישיבות גדול.

 

פרויקטים מיוחדים

חברות ניקיון שונות יציעו לכם מגוון שירותים בהתאמה אישית לצרכי העסק שלכם, כמו חברת ניקיון משרדים שירותי שלמה בעלת ניסיון רחב ומומחיות בתחומי הניקיון השונים הנדרשים למשרד. עם זאת, אל תשכחו להגדיר מראש פרויקטים מיוחדים שעשויים לדרוש זמן עבודה נפרד ומיוחד, כמו ניקיון שבועי של המקרר, ניקיון יסודי אחת לחודש של מחסן הציוד וכל עבודה מיוחדת שאתם עשויים להזדקק לה לאורך הדרך. ודאו שחברת הניקיון שלכם יכולה לספק פתרונות למגוון הצרכים שלכם – זה יעזור לכם לבחור בחברה הטובה, המקצועית והשירותית ביותר שיש.

לפרטים נוספים: https://www.cleaniks.com/