טיפים חשובים לאריזה לקראת מעבר דירה

מעבר של דירה איננו תהליך פשוט והוא מחייב לארוז ולשנע את כל הפריטים הכי רגישים שלכם. החל מכלי המטבח השבירים ועד לצעצועי הילדים הרגישים, חשוב לארוז בתבונה כל פריט באופן אשר יאפשר לכם להתארגן במהירות בביתכם החדש. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם  לארוז באופן חכם ולעבור דירה בקלות.

 

אל תזרקו את אריזות המשלוחים

משום שרכישה של קרטונים ייעודיים למעבר היא לא אקולוגית או משתלמת כלכלית – פשוט תשמרו את אריזות המוצרים שרכשתם לאחרונה. קרטוני השתייה יכולים לשמש אתכם לאריזה של מגוון של מוצרים. במידה ואין לכם אריזות כאלו, ניתן לגשת למכולת השכונתית ולבקש מהם מספר קרטונים משומשים. ברוב המקרים הם ישמחו לעזור לכם ולצמצם את נפח האשפה שלהם על הדרך.

ארזו כל חדר בנפרד

 

השתדלו לארוז כל חדר בנפרד ותוכלו לחסוך לעצמכם הרבה כאב ראש בזמן הפריקה. התחילו בחדרים של הילדים שלכם וארזו את כל הבגדים והצעצועים בארגזים. לאחר מכן, הדביקו את שמות הילדים על כל הארגזים שמכילים את הדברים שלהם וכך תוכלו להתארגן באופן קל ופשוט בביתכם החדש. משום שכל תהליך של מעבר דירה והובלה קלה פשוטה מתחיל מאריזה נכונה, כדאי לבצע את התהליך באופן מסודר.

 

השתמשו בנייר פצפצים עבור כלי הזכוכית

 

נייר הפצפצים מהווה פתרון של ממש לשינוע של מוצרים שבירים ולדרך הטובה ביותר לארוז את כל הצלחות והכוסות שלכם. כל שאתם צריכים לעשות הוא פשוט לגשת לחנות מוצרי "עשה זאת בעצמך", לבקש מהם נייר פצפצים ולרכוש את הגודל שמתאים לכם. אם יום ההובלה מתקרב ונתקעתם ללא נייר מתאים, גם צמר גפן ומגבות בד איכותיות יעשו את העבודה.

 

בצעו מיון חכם ומסרו את מה שאתם לא צריכים

 

מעבר של דירה מהווה הזדמנות של ממש לעשות קצת סדר ולהיפטר מן החפצים הישנים. נסו למיין את כל החפצים שכבר יושבים לכם שנים בבוידם ובחנו באילו מוצרים אתם באמת משתמשים. משום שאתם משלמים על כל ארגז שאתם מעבירים, כדאי לזרוק (או למסור לצדקה) את כל הפריטים שאתם לא צריכים ולחסוך בלא מעט כסף. חבל לשלם עבור שירות של פינוי דירות כאשר ניתן למסור את החפצים למי שבאמת צריך אותם.

 

לסיכום, אריזה איכותית מתחילה במיון חכם ובאריזה פונקציונלית של כל החפצים שלכם. הקפידו לרשום את תכולת הארגז ולאיזה חדר הוא שייך. כך תוכלו להתארגן באופן מהיר ולחסוך לא מעט זמן בתהליך הפריקה.