הובלות לצורך פינוי דירה

הליך פינוי דירה הינו הליך מורכב הן פיזית והן רגשית ודורש היערכות והתגייסות של כמה וכמה גורמים, כגון: אנשי מקצוע העוסקים בתחום וסביב לו, בעל הדירה או/ו קרובים שלו, חברת נקיון וכן חברת הובלות שתוכל לפנות גם חפצים גדולים ומורכבים יותר.  פינוי דירה מתבצע בדרך כלל בגלל סיבות כגון: פטירה, אספנות כפייתית, עזיבה של הדיירים למקום בו אינם זקוקים לחפצי הבית ועוד סיבות רגישות יותר ופחות. בשל הרגישות המלווה הליכים של פינוי דירה רצוי לבחור חברת הובלה לפי כמה קריטריונים חשובים.

 

אמינות ואחריות

כאשר מחפשים חברה שתספק שירותי הובלות לצורך פינוי דירה, רצוי מאוד לחור חברה אמינה, בעלת המלצות, שתוכל לספק עבורכם אחריות בגין עבודתה בשטח, הווה אומר, ביטוח  תכולת ההובלה , שכן חפצים רבים אמנם מפונים לזבל או למחזור אך ישנם חפצים רבים ברי שימוש, לרבות רהיטים ומכשירי חשמל ולשם כך רצוי לבטחם על מנת לשמור עליהם ועל ערכם הגשמי והרגשי, בעת ההובלה. על עובדי החברה לדעת כיצד לפרק ולהרכיב פרטי ריהוט שונים ולדעת כיצד לאבטח אותם גם בזמן השינוע ברכב ההובלה.

 

הובלות באמצעי עזר

ישנן דירות ישנות או/ו קטנות אשר המעברים אליהן בחדר המדרגות אינן מאפשרים תזוזה עם חפצים כבדים או גדולים מאוד ועל כן, במקרים של פינוי דירה בדירות שכאלה, יש צורך בהתערבות של מנוף או אמצעי עזר כאלה ואחרים. חברה שמבצעת הובלות במקרים אלה, חייבת להיות מוסמכת להסתייע במנוף, תחת מעטה האחריות והאמינות שלה, גם אם מדובר בספק חיצוני של המנוף.  יתרה מזאת, בשל הרגישות המלווה הליכים של פינוי דירה ובשל עדינות החפצים המפונים, לעתים קרובות, יש לנקוט משנה זהירות ומקצועיות יתרה בעת הפעלת אמצעי העזר של המיועדים לביצוע הובלות.

 

שילוב של יעילות ורגישות

כל חברה שמתמחה בביצוע הובלות במקרים של פינוי דירה חייבת להעסיק אנשי מקצוע שיהיו הן יעילים והן רגישים כאחד, משום שעבודת הפינוי כוללת חפצים רבים עד מאוד ויכולה לערוך ימים רבים, אם לא מבצעים אותה באופן יעיל ונכון. כמובן, שאין הדבר תלוי רק בחברת ההובלה, אלא גם בתהליכי האריזה ובכל העוסקים במלאכה, אך יחד עם זאת, שלב ההובלה צריך להיות הכי מהיר מבין כל שלבי התהליך. הרגישות חשובה כאן לא פחות, משום ששלב ההובלה, הוא השלב בו ממש נפרדים מאותם החפצים כך שבין אם מדובר באספנות כפייתית ובין אם מדובר בבן משפחה שנפטר או עובר שלב בחיים, הרגשות עולות ומציפות ככל ששלבי הפינוי מתקדמים, לרבות בשלב ההובלה ולכן צריך לדעת להבין ולהכיל את הרגע הטעון הזה אך לקצר ככל הניתן את זמן ההובלה, הן על מנת להעביר כמה חפצים שניתן בזמן הכי קצר שאפשר והן על מנת לקצר את זמן הפרידה הסופית מאותם החפצים.