בחירת חברת פינוי דירות מושכרות

פינוי דירות הוא שירות נהדר עבור מי שמעוניין לפנות תכולת דירה שלמה, בין אם מדובר על דירה להשכרה או דירה למכירה שאותה יש צורך לפנות לגמרי כדי להראות לדיירים פוטנציאלים על מנת לאפשר להם לראות דירה מפונה מכל תכולה וכמובן דירה נקיה ואסתטית. שירותי הפינוי יעילים עבור אנשים רבים במגוון רב של מקרים, אם מדובר על אדם חלילה שנפטר ויש צורך לפנות את חפציו מהדירה, מדובר על משפחה שעשתה רילוקיישן, אנשים שאינם מעוניינים לקחת את תכולת הדירה הישנה מסיבות אישיות, במקרה של גירושין שאחד מבני הזוג עוזב את הבית ועוד מגוון רב של מקרים. למעשה, מדובר בשירות שדי דומה להובלה, רק שבמקרה זה התכולה הולכת למקום אחר ולא לדירה אחרת. כמו כן, שירותי פינוי נפוצים גם במחסנים, מקלטים, משרדים, מפעלים ובעצם בל מקום יש צורך לפנות ממנו תכולה.

כיצד פועלת חברת פינוי?

הזמנת השירות – בראש ובראשונה יש לפנות לחברת הפינוי ולקבל הצעת מחיר הוגנת. בשלב זה יהיה עליכם לתת פרטים מדויקים לחברת הפינוי על מנת לקבלת הצעת מחיר הוגנת. העלות נקבעת על פי כמות התכולה בדירה, מספר החדרים, קומה, אם יש מעלית או אין, דרכי גישה ועוד מיני פרמטרים שונים שיכולים להשפיע על העלות.

שילוב צוות ומשאית מתאימה – חברת הפנוי תגיע לבית הלקוח ותבצע הערכה של התכולה על מנת להתאים את המשאית ואת הצוות למשימה. ישנם מקרים שבהם חברת הפינוי תעדיף לשלוח מנוף שיפנה את כלל התכולה ביתר קלות, הרי מנוף הוא קלאסי לפינוי, פשוט מעמיסים עליו את התכולה, הוא יורד למטה ואת התכולה מעמיסים על המשאית.

פינוי תכולת הדירה– את פינוי הפסולת או התכולה בדירה ניתן לבצע למספר מקומות, בין אם מדובר על חלק מהתכולה שתלך למקום מסוים, אולי לאתר פסולת מורשה לצורך מחזור ויש כאלו שיעדיפו לעשות מעשה טוב ולדרוש כי התכולה תועבר בשלמותה לעמותות שונות אשר מחלקות את התכולה למשפחות מעוטות יכולת.

סיום מלאכת פינוי הדירה – בתום העבודה בחברה תוודאי כי הכל נעשה לשביעות רצונכם וכל התכולה פונתה בדרך הטובה ביותר, מה שיפשר לכם לעשות סיבוב נוסף בדירה ולוודא כי המובילים פינו את הדירה בדיוק על פי רצונכם ודרישותיכם.

הכנת הדירה להשכרה או למכירה

מלבד שירות פינוי תכולת הדירה, חברות רבות יציעה עבורכם שירות ניקוי וחיטוי של הדירה, הרי אם מדובר על דירות המיועדות להשכרה או למכירה, וודאי תרצו כי הדירה תהיה אסתטית ונקיה כאשר קונים פוטנציאלים יגיעו לראותה. דבר נוסף, חשבו לרגע מה קורה כאשר מסירים את כל הרהיטים מהבית, וודאי יש לכלוך רב וסימנים שהותירו הרהיטים על הרצפה, ולכן שירותי ניקיון הם בדיוק מה שאתם צריכים לאחר פינוי תכולת הדירה.