בחירת חברה לפינוי דירה

על מה יש להקפיד בבחירת חברה לפינוי דירות?

פינוי דירה דורש רמה גבוהה של מיומנות ומקצועיות. למרות שרבים מהאנשים מעוניינים לחסוך את כספם, וחושבים כי הם יוכלו לפנות את הדירה בעצמם, הם אינם מודעים לרמת המורכבות הקיימת בתהליך זה. האמת היא שאת הפסולת הקלה והברורה יותר, אין בעיה לפנות ולהוביל באופן עצמאי, בעוד שיכול להיות שבפינוי הפסולת המורכבת והגדולה, תיתקלו בבעיה מסוימת.
את החברה המתמחה בפינוי דירות, יש לבחור בקפידה. חברה מקצועית והוגנת תוכל לקצר את זמני הפינוי, להוריד מראשכם את העול הכרוך בפינוי ולבצע זאת באופן מלא ואיכותי. יש להקפיד כי צוותי העבודה יפעלו על פי הסטנדרטים המקובלים בשוק ולא יתפשרו על איכות העבודה.

איכות ועלות בפינוי דירות

כאשר מחפשים חברה הוגנת לפינוי דירות, לא כדאי להתפשר על עלות הפינוי. ישנן חברות אשר מציעות את שירותיהן בחינם, תמורת הרווחים אשר קיימים בפריטי הפינוי. עם זאת, כדאי לברר לעומק מה כולל פינוי זה. האם צוותי העבודה יוכלו לפנות גם זבל, או רהיטים ופריטים גדולים אשר אין בהם רווח.
אין ספק כי לתהליך פינוי התכולה המלא מהדירה או המחסן, קיימת עלות מסוימת. אולם, כשם שלא היית מתפשר בקניית רהיטים או הובלת דירה חדשה, לא כדאי להתפשר על איכות הפינוי. פינוי מקצועי ואמין יוכל להשאיר את מקום הפינוי למקום נוח, נעים ובריא להמשך מגורים או שימוש.

מה כולל הסכם הפינוי?

מעבר לשירות האדיב והזמין אותו אתם מעוניינים לקבל, יש לבדוק בקפידה את פרטי החוזה עליו אתם חותמים. יש לבדוק לפני כן את ערך העיזבון או הירושה, אם קיימים כאלה, על מנת שלא תמכרו חפצים אלה בזול. מעבר לכך, כדאי לבדוק האם קיים סעיף של ביטוח בחוזה, על מנת לשמור על אותם חפצים שכן צריכים להישמר.
יש לבדוק גם, האם החוזה כולל סעיפים המדברים על אופן פינוי הפריטים, ועל דרך השלכתם. חשוב כי הפריטים יושלכו למקום מוכר ורשום, על מנת שלא תחויבו בקנסות מיותרים. מעל הכול, כדאי ורצוי לבקש ממליצים מלקוחות עבר אשר היו מרוצים ושבעי רצון מהחברה.

פינוי דירה