אריזת דירה המיועדת לפינוי

החיים של האדם המודרני רצופים בשינויים אשר מעלים לא פעם את הצורך במעברים ובשל כך, בפינוי הדירה. לעיתים המעבר נעשה ברצון ומתוך תכנון ולעיתים מכורח המציאות ובלית ברירה. בכל מקרה, אל פינוי הדירה ניתן להיערך בהקדם ובכך להפוך אותו לתהליך יותר פשוט, קל וידידותי.

פינוי הדירה יכול להתרחש מסיבות רבות ביניהן:

  • שיפוץ
  • מעבר לדיור מוגן או בית אבות
  • מיגור תופעה של אגרנות כפייתית
  • מעבר לבית חדש
  • פינוי ירושה

רבים המקרים בהם פינוי הדירה מתבצע על ידי חברות מקצועיות היות ובני המשפחה אינם מוצאים את הזמן או שאין להם את היכולת לבצע את הפינוי בכוחות עצמם. עם זאת, כדי להוזיל עלויות או אף לייעל את תהליך הפינוי, ניתן להכין את החלל המיועד בטרם עת ולארוז את הדירה המיועדת לפינוי.

היכן ניתן להשיג ציוד וחומרים המיועדים לאריזה?

אריזת הדירה זוהי משימה גדולה אליה יש להיערך בהקדם. לרוב מדובר בפעולה אשר דורשת את הצטיידותם של בני הבית בארגזים מסוגים שונים, אליהם עתיד להיכנס הציוד. ולמרות הסברה הרווחת, איתור ארגזים מתאימים ואיכותיים זוהי משימה אשר אינה חפה ממכשולים. לא פעם אף יתגלה כי היא אינה פשוטה לביצוע כמו שרבים מאתנו היו נוטים לחשוב. אי לכך, על מנת לחסוך את הטרטור, ניתן לפנות לחברה מקצועית בתחום מכונות אריזה אשר מציעה למכירה ציוד וחומרים המיועדים לזה התהליך. חברה מקצועית תוכל לספק ציוד איכותי שבאמצעותו ניתן לייעל במידה ניכרת את הפינוי.

איזה ציוד אריזה דרוש?

  • קרטונים וארגזים – מומלץ לרכוש קרטונים וארגזים במידות שונות, בדרגות עובי מגוונות ובכמות גדולה.
  • ניילונים, פצפצים, עיתונים וקלקרים – מוצרי אריזה אלו נדרשים עבור עטיפת מוצרים עדינים ושבירים או עבור איטום וסגירה טובה יותר של הארגזים.
  • סלוטייפ, גליל דבק, חבלים וסרטי קשירה – בעזרת אלו ניתן לסגור טוב יותר את הארגזים ולוודא שלא יפתחו בעת הפינוי.
  • כלי כתיבה – נדרשים לשם סימון על הארגזים עצמם, עריכת רשימה מסודרת של ציוד ולמען פריקה או מסירה יותר פשוטה.

טיפים לאריזה נכונה

כאמור בעזרת הציוד הנכון ניתן לייעל את התהליך האריזה לפני הפינוי ולכן יש להשקיע מחשבה באריזה נכונה ובדרך זו למנוע נזקים, שברים וכן לוודא שהציוד והרכוש יעבור את התהליך בשלום ויגיעו כשהם שלמים ליעדם החדש. ככלל מומלץ להצטייד בארגזים מסוגים וגדלים שונים, תוך שמתאימים את תכולת הארגז העתידית לסוגו. כדאי לערוך רשימה אשר כוללת את הציוד והרכוש שכבר נארזו ולכתוב על הארגזים עצמם איזו ציוד הם כוללים ולאן הוא מיועד. כמו כן, במידה והאריזה כוללת ציוד שביר, רצוי לציין זאת על גביה באופן בולט וגלוי לעין.

אין ספק כי בעזרת אריזה נכונה ניתן לייעל את תהליך פינוי הדירה ולהפוך אותו לפשוט ומהיר. במקביל חשוב לפנות לחברה אשר תוכל לספק לכם את כל הציוד הדרוש על מנת להקל על שלבי הפינוי השונים.