אלטעזכן – עבור מי

שירותי אלטעזכן ניתנים לכל דורש, אשר הינו בעל יכול לקנות ולרכוש את אותם מוצרים ורהיטים קיימים. בדרך כלל, קשה להיערך לקראת בואם של צוות האלטעזכן, ורק בהישמע הצופר המוכר, תוכלו לדעת כי הם נמצאים בשכונתכם או אף בסמוך לביתכם. לפעמים, במבט ראשון נראים הרהיטים והחפצים הערומים על המשאית, כחפצים ללא ערך. עם זאת, במבט בוחן, אפשר לראות את הפוטנציאל הגלום בהם, לאחר השבת זוהרם הקודם.

פריטי אלטעזכן

פריטים ורהיטים אלה הנמכרים על ידי אלטעזכן הינם פריטים אשר נבחרו, סוננו ונלקחו מתוך מבחר גדול של פריטים. צוות פינוי דירה או אלטעזכן, אשר נפגש באופן יומיומי עם הררי רהיטים וחפצים, יודע לזהות את אותם רהיטים שווי ערך מתוכם. מכיוון שרהיטים אלה נמכרים בעלות נמוכה מאד בהשוואה לחנויות הרהיטים, החשבון הוא כי גם לאחר שיפוץ נדרש (קוסמטי או מבני) יוכל הרהיט לקשט כל חלל מגורים ולשמש באופן פונקציונאלי למשך שנים רבות.

הפריטים והרהיטים הנמכרים על ידי שירות אלטעזכן הינם רבים ומגוונים, החל משולחנות וכיסאות וכלה בפריטים כבדים יותר כמו ארונות. כך או כך, קניית הרהיטים הינה נוחה, זולה וזמינה יותר, מכיוון שהם מובלים אחר כבוד עד לבית הלקוח, ללא עלות נוספת. פעמים רבות, אפשר למצוא בין רהיטי האלטעזכן הזדמנויות רבות לעיצוב חללים יוקרתיים במחירים כמעט אפסיים.

עיצוב החלל באמצעות רהיטי אלטעזכן

כיום, מעצבי פנים רבים משתמשים ברהיטי וינטאג' על מנת לעצב חללים שונים. רהיטים אלו, נחשבים ליוקרתיים ומקסימים, דווקא בזכות עברם הארוך. רהיטי האלטעזכן מתאימים להגדרה זו, ועשויים, לאחר שיפוצים כאלה או אחרים להיראות במלוא הדרם ולהיחשב כרהיטי יוקרה ויטאג'ים, עתיקים. משאית האלטעזכן יכולה להתאים לקניית פריטים רבים במחירי עלות נמוכה, כך שכל הצדדים בעיסקה ירוויחו באופן נאות.

קניית הרהיטים משירותי האלטעזכן נעשית באופן מהיר ומיידי, כך שהפריט או הרהיט מגיעים ישירות לבית הדייר, ומשולמים במזומן או באמצעי אחר באופן מיידי. שיטת קניה זו עשויה להימצא רווחית ויעילה, במיוחד לאנשים אשר החלטות מסוג זה הינם קשות להם ונלקחות לאחר התלבטות ארוכה.