איך לשמור על דלתות הבית בעת פנוי החפצים

תהליך פינוי דירה הוא תהליך שבמהלכו מוצאת כל תכולת הדירה מתוך שטח הדירה, דרך דלת הכניסה הראשית. דרך דלת זו אמורים לעבור שקים עם בגדים, ארגזים עם ספרים וכלי בית, ארגזים עם כלי מטבח ומיניאטורות, אבל דרך הדלת הזאת אמורים לצאת גם ארונות קיר, ארונות בגדים, שולחן הסלון, ספות הסלון, מקרר, מכונת כביסה, מדיח כלים ועוד שורה של פריטים גדולים וקשיחים שיכולים הן להיפצע בתהליך הפינוי והן לפצוע את דלת הכניסה, ואלו הם שתי תוצאות שאתם לא רוצים לפגוש.

פירוק הדלת, הפתרון הטוב ביותר והקל ביותר

על מנת להימנע מהתוצאות האלה, יהיה עליכם להגן על דלתות כניסה בבית, דלתות שבהן צפויה לעבור תכולת הדירה, ואת זה תוכלו לעשות בקלות רבה. האפשרות הטובה ביותר שעומדת בפניכם, האפשרות הפשוטה ביותר, היעילה ביותר וגם הבטוחה ביותר היא פשוט להסיר את דלת הכניסה מן הצירים שלה ולהעמיד אותה בצד, במקום בטוח לאורך כל תהליך הפינוי של החפצים מן הדירה. במרבית המקרים, חברת הפינוי עצמה תבצע את ניתוק הדלת ממקומה על מנת לשמור עליה בצד, וגם להקל על תהליך הפינוי של החפצים.

 

למידע נוסף על דלתות כניסה: http://www.chameleon-doors.com/

 

ציפוי הדלת, במידה ואין לכם אפשרות לפרק את הדלת

יחד עם זאת, ישנם מצבים בהם לא תוכלו להוציא את הדלת ממקומה, בין שמדובר בדלת בטחון שאין אפשרות להוציא אותה מן הצירים בצורה פשוטה, ותהליך ניתוק הדלת דורש איש מקצוע ועבודה מעט מורכב, ובין שמדובר בדלת שהמנגנון שלה הוא אינו מנגנון ציר רגיל. במקרים אלה תוכלו להגן על דלתות כניסה באמצעות ציפוי של צידן החיצוני, הצד שנותר חשוף בפני הסכנה לפגיעה מהחפצים המועברים דרך הדלת. מידת ההגנה שתקבל הדלת, כמידת הציפוי שתצמידו לה, ואתם יכולים לעשות זאת בכל אחת מהדרכים הבאות:

 

1. אם יש לכם לוח עץ דק וגדול שאתם יכולים להצמיד לחלקה החיצוני של הדלת, זה הוא פתרון ההגנה הטוב ביותר שתוכלו לתת לה, אם כי הכי פחות סביר, מכיוון שרק למעטים מאיתנו יש לוח עץ כזה בזמינות מיידית בבית.

2. אפשרות שנייה היא ציפוי באמצעות שכבה פלסטית כלשהי, לוח פלסטי, או כל פלטה בעובי מספר מילימטרים שתוכלו להצמיד לדלת.

3. אם אין לכם את אף אחת מן האפשרויות הנ"ל, תוכלו לעטוף את הדלת בסדינים ושמיכות קיץ דקות, וכדאי גם להדביק בריסטולים או קרטונים מתחת לבדים על מנת לתת הגנה גם מפגיעות שירות פריטים גדולים כמו מקרר או מכונת כביסה.

כל אחת מהאופציות שתבחרו היא אופציה טובה, וכל אחת תעניק לכם הגנה סבירה על הדלת, אך בסופו של דבר פירוק דלתות כניסה לפני תהליך פינוי הוא הפתרון הטוב ביותר שאפשר לחשוב עליו ולבצע אותו גם מאוד בקלות.