איך לבצע הובלות קטנות בצורה הטובה ביותר

לפעמים אנשים צריכים לבצע הובלה קטנה של מספר חפצים, רהיטים או פריטים גדולים (לדוגמא: מקרר, סלון, מיטה, פסנתר, ארון וכן הלאה).

אך האם לצורך ביצוע הובלה שכזו חייבים משאית הובלות? התשובה היא בהחלט לא.

הובלה קטנה ניתן לבצע בכמה אופנים, ישנן אפשרויות נוספות לשינוע תכולה מצומצמת מלבד משאית, ויש פעמים שהובלה באמצעות משאית היא כלל לא אפשרית – כמו במקרים של רהיטים גדולים וכבדים שלא ניתן לפרק, ואז צריך להעמיס אותם ולפרוק אותם בעזרת מנוף.

בכל מקרה, כאשר אתם צריכים הובלה קטנה, פנו לחברת הובלות קטנות המתמחה בתחום, ובררו מולה מהן אופציות השינוע וההובלה שמתאימות לסוג ההובלה שלכם.

הובלות קטנות עם מנוף

כפי שצוין קודם לכן, ישנם מצבים בהם גם אם מאוד רוצים לבצע הובלה רגילה על ידי סבלים, פשוט אי אפשר.

אם ההובלה היא של פסנתר, או ארון שלא ניתן לפרק – אין מנוס מלהיעזר במנוף. אל תבינו לא נכון, לא מדובר בפתרון לא טוב, נהפוך הוא, הובלה עם מנוף תזרז  תהליכים בעבודה ותדאג להובלה של הפריט באופן הבטוח ביותר. מלבד היעילות הרבה שנלווית לשימוש במנוף, יתרונות בולטים נוספים הם, שאכן לא יכול להיגרם כל נזק לפריט שמובילים, שההובלה מתבצעת במהירות וביעילות, ושאין הגבלת משקל בהעמסה על המנוף.

ייתכן ושירות זה יעלה לכם מעט יותר כסף, אך בפועל, חשבו כמה זמן ובעיות תחסכו. אם יש לכם רהיט עתיק שלא ניתן לפרק או כל פריט אחר כבד ומאסיבי שהוא יקר ערך, מלבד העובדה שאין ברירות אלא לבצע העמסה ופריקה באמצעות מנוף, הובלה כזו תחסוך לכם הרבה עוגמת נפש וכן הוצאות נוספות מיותרות שאתם בהחלט יכולים להיקלע אליהן באם פריט הריהוט שלכם ייפגע ויינזק.

איך למצוא מוביל מקצועי

איך מוצאים מוביל מקצועי שמתמחה בביצוע הובלות קטנות? פשוט מאוד, נכנסים לאינטרנט ומתחילים לחפש. גם ברשתות החברתיות, בקבוצות השונות, תוכלו לקבל המלצות או לשמוע ביקורות על מובילים כאלה ואחרים, גם בתחום ההובלות הקטנות. אין חכם כבעל ניסיון, גם בפייסבוק תוכלו לקבל המלצות קמפה לאוזן' רק בזירה הווירטואלית.

מלבד חיפוש ובירור באינטרנט, תוכלו גם לפנות לחברים ולשכנים, ולבקש המלצות עם מוביל.

בכל אופן, תמיד חשוב שתדברו בעצמכם עם המוביל לפני ותנסו לשאול אותו כמה שאלות, כדי להחליט אם הוא מתאים לכם או לא. בדקו עם כמה מובילים ובקשו הצעות מחיר, דברו עימם, וכך תוכלו לבחור במוביל ממנו תרצו להזמין את השירות.