אחסון תכולת דירה הפתרון עבורכם

חייבים לפנות עד סוף החודש? אחסון תכולת דירה הפתרון עבורכם

הדד ליין מתקרב ובעוד כמה ימים תאלצו לפנות את הדירה הישנה שלכם, אך עדיין לא מצאתם דירה חדשה להשכיר או שמא הקבלן משתהה וטרם מסר לכם את המפתחות, אפילו לא לאחסן את החפצים. מזל טוב, הצטרפתם למשפחות רבות שמוצאות את עצמן בתקופת ביניים בה הן נדרשות לשירות אחסון תכולת דירה שיעניק להן את השקט הנפשי בכדי לבצע את ההחלטות הנכונות ולא לפעול בפזיזות מכורח הנסיבות.

מהו אחסון תכולת דירה?

שירות אחסון תכולה מעניק את הפתרון האידיאלי למצבים בהם קיים פער זמנים בין פינוי הדירה הישנה לבין הכניסה לדירה החדשה, כמו גם עבור מצבים בהם מבוצע מעבר לדירה קטנה שאיננה מסוגלת להכיל את כל החפצים והרהיטים שהיו חלק מתכולת הבית הישן.

במסגרת השירות מקבל לרשותו כל לקוח מחסן אישי ופרטי בו יאוחסנו כלל החפצים, הרהיטים ושאר פריטים אותם הוא מעוניין לשמור ולהעביר איתו אל הדירה החדשה, כאשר במרבית המקרים ניתן לבקר במחסן גם במהלך תקופת האחסנה בכדי להוציא או לאפסן חפצים נוספים.

כאשר יתרונו הגדול של השירות הוא האפשרות לבצע הובלה אחת ומרוכזת ממיקום המחסן אל ביתכם החדש.

חברות הפועלות בתחום אחסון תכולת דירה

בתקופה האחרונה שוק המחסנים הפרטיים להשכרה הולך ותופס תאוצה, כאשר אין עוד צורך לחפש אחר מכולה להשכרה באחד המושבים. כיום ניתן לשכור מחסן ייעודי במקומות נגישים וקרובים למרכזי הערים, כך שעלות השינוע נמוכה באופן משמעותי והיכולת לגשת למחסן במהלך תקופת האחסנה הופכת לנוחה ופשוטה הרבה יותר.

יתרונן של חברות המתמחות בתחום הוא יכולתן להציע ללקוחותיהם מחסנים מסודרים, שראשית לכל אינם חשופים לפגעי מזג האוויר וכתוצאה מכך שומרים בצורה מיטבית על הרהיטים והחפצים שלכם. שנית, מחסנים אלו נמצאים במתחם מסודרים, הכוללים שמירה במשך כל שעות היממה וימות השבוע ובכך מוענק לכם השקט הנפשי כי החפצים שלכם נשמרים גם מבחינה פיזית כנגד גנבות.

מומלץ לבחור בחברה המעניקה בנוסף שירותי הובלה, כך שתקבלו את כלל השירותים הנדרשים תחת קורת גג אחת וכתוצאה מכך בעלויות נמוכות הרבה יותר.

כיצד בוחרים חברת אחסון תכולת דירה?

הכלל הראשון והחשוב ביותר הוא להשוות תפוחים בתפוחים במהלך החיפוש אחר החברה איתה תתקשרו לטובת אחסון דירתכם. השוו את התנאים הפיזיים של המחסן, האם מדובר על קומפלקס של מחסנים מסודר או שמא ריכוז של מכולות בו תאפסנו את חפציכם, שימו לב שגם מכולה יכולה להיות אופציה במידה והיא במצב טוב המונע כניסת מים ומכרסמים שונים.

שנית בררו לגבי זמינות המחסן, הן מבחינת היכולת שלכם להגיע בכדי להוציא או להכניס חפצים חדשים אליו ושנית לגבי היכולת שלכם להאריך או לקצר את תקופת החוזה שלכם, בהתאם לזמינות הדירה החדשה ומועד פינויה.

לבסוף בררו לגבי סידורי האבטחה של המחסנים והביטוח הקיים על הציוד, גם במקרים של גניבה וגם במקרים של שריפה והצפה, והאם סכום הפיצוי שיינתן לכם מפצה על שווי התכולה אותה אפסנתם.